دانلود iRoot 1.7.9.2 :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود iRoot 1.7.9.2

۹۳/۱۰/۱۰
۱

توجه : به طور کلی نرم افزارهایی که به ” روت با یک کلیک ” معروف هستند 

می توانند از اندروید ۲٫۳ تا اندروید ۴٫۳ را روت نمایند ( در مواردی ۴٫۳ هم ممکن است روت نشود )

روت ۴٫۳ به بالا توسط نرم افزار امکان پذیر نیست و باید به صورت تخصصی انجام شود ( در هر برند متفاوت است )

دقت نمایید بعد از روت هیچ اطلاعاتی از گوشی شما پاک نخواهد شد

 

iRoot از بهترین نرم افزار روت تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی است  که هم اکنون در این پست جدیدترین نسخه از آن خدمت شما معرفی می شود.

تا کنون بیش از ۸۰ میلیون نسخه اندروید توسط این برنامه روت شده است. iRoot بیش از ۸۰۰۰ مدل گوشی مختلف را شناسایی می کند.                                 محمد اسکندری خسروشاهی

android-root

روت چیست؟

روت در واقع به معنای ریشه و اصل و منشا است. در سیستم عامل اندروید روت به معنای دسترسی به هسته سیستم عامل است .  اما چرا باید روت کنیم ؟ شاید شما هم تعداد بسیار زیادی نرم افزار در اینترنت و اصلا جای دور نرویم در همین سایت دیده باشید که نیازمند به روت بوده اند . در واقع تعدادی از نرم افزارها یا کرک آن ها به منظور اعمال تغییرات نیازمند به دسترسی به هسته سیستم عامل دارند که با دسترسی روت نرم افزار نامبرده قادر است به صورت کامل عملیات خود یا هر گونه عملیات کرک را انجام دهد و یا حتی توسط روت قادر خواهید بود که نرم افزارهای اصلی موجود در منوی گوشی که در بخش حذف نرم افزارها وجود ندارند را به دلخواه خود پاک کنید .

آیا روت مضر است ؟

خیر . در واقع باید بگوییم روت کردن هیچ ضرری که ندارد حتی باعث می شود اگر شما تا به حال تا به میزان ۶۰% از گوشی خود لذت می بردید حالا ۱۰۰% لذت از گوشی اندرویدی خود را احساس کنید.

چرا شرکت های ساخت برند گوشی به طور پیشفرض گوشی روت شده را در دستان ما قرار نمی دهند ؟

برای این سوال می توان دلایل بسیاری را برشمرد اما مهمترین دلایل آن این است در قدم اول این شرکت ها سیاست خاص خود را برای گوشی های تولیدی دارند که برای هر گوشی نقص ها و معایبی قرار می دهند که شما نیاز به خرید یک برند یا یک مدل بالاتر احساس کنید و به زودی گوشی خود را تعویض نمایید . از این معایب می توان به برخورداری از حافظه داخلی کم، مصرف ببشتر باتری و… نامبرد که تمام این موارد با روت قابل بهبودی هستند و دلیل دوم این است که با روت قابلیت کرک تمام نرم افزارها و بازی ها مهیا می شود که شرکت های ساخت گوشی با برندهای مختلف برای حمایت از برنامه نویسان از در دسترس قرار دادن گوشی ها به صورت روت شده در خدمت کاربران جلوگیری می کنند و دلیل دیگر اینکه با روت شما قادر به نصب ریکاوری و کاستوم رام هستید و می توان رام های اندروید بالاتر را تجربه نمایید. چیزی که جزو سیاست های برند سازنده است که با عدم آپدیت گوشی شما قصد ترقیبتان برای تعویض گوشی تان را دارد و دلایل دیگر و بسیار زیادی که به مرور خودتان خواهید فهمید.

اما پاسخ سوالات: روت کردن اصلا مضر نیست و پر از فایده و سود است – روت کردن کوچکترین دخلی در امنیت گوشی نخواهد داشت و این ها همه برداشت های اشتباه است.

توجه نمایید : طبق اعلام تمام شرکت های سازنده گوشی با روت ، گوشی از گارانتی خارج خواهد شد اما شما به این عناوین حساس نباشید به همان سادگی که گوشی خود را روت می کنید قابلیت آنروت و بازگشت به شرایط قبل از روت را دارید ;-)

دقت نمایید اگر گوشی شما توسط این روش ها ( روش روت با یک کلیک ) قابل روت باشد با مطالعه توضیحات گوشی شما روت خواهد شد در غیر این صورت روت گوشی شما به بحث های تخصصی تر نظیر آنلاک بوت لودر و یا حتی دانگرید نیاز دارد که امریست تخصصی و ریسک پذیر که از عهده سایت خارج هست .

 

روال روت کاملا شبیه به نرم افزار Vroot است .

ساده ترین و بهترین آموزش روت: 

  1. نرم افزار iRoot را از ادامه مطلب دانلود نمایید .
  2. فایل exe این نرم افزار را بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب نمایید .
  3. وارد منوی Settings گوشی اندرویدی خود شده و به انتهای منو اسکرول کنید ( به سمت پایین بروید ) باید به دنبال بخشی به نام Developer Option یا  debugg option یا عناوینی نظیر این باشید که این بخش معمولا در بالای بخش About گوشی است.
  4. وارد این بخش شده و تیک گزینه usb deugging را زده و هر پیغامی که دیدید تایید کنید .
  5. حال گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کرده و به اینترنت متصل باشید.
  6. گوشی شما توسط نرم افزار iRoot شناخته خواهد شد و در صورتی هم که شناسایی نشود درایور گوشی شما توسط نرم افزار دانلود خواهد شد.
  7. در پایان  مدل گوشی شما توسط نرم افزار شناخته خواهد شد و پس از اتصال برنامه به گوشی به صورت خودکار روت انجام می شود.

 iroot

 

با این برنامه کابوس روت و روت کردن برای شما تمام شده و گوشی شما پس از ری استارت وارد دنیای روت شده و شما هم به جمع کاربران روت شده می پیوندید . نشانه روت صحیح هم اضافه شدن یک گزینه جدید با نام superuser  به رنگ آبی رنگ به نرم افزار های شماست که نشان از دسترسی کامل شما به سیستم عامل است. از این پس هر نرم افزاری که نیاز به روت داشته باشد برای دسترسی به روت از شما سوال خواهد شد که شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید.

 


 

لینک های دانلود:

 

 

دانلود iRoot 1.7.9.2

نظرات (۱)

اگه به اینترنت وصل نباشیم روت نمیشه
۲۲ اسفند ۹۳، ۱۲:۲۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خیر . باید به اینترنت وصل نباشیم روت نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">