۴۰ سال تکامل بی ام و سری 3 :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

۴۰ سال تکامل بی ام و سری 3

۹۵/۰۳/۰۱
۰

بی ام و سری 3 را باید محبوب ترین و از اصیل‌ترین تولیدات این کمپانی دانست. نگاهی کوتاه خواهیم داشت بر ۴۰ سال تکامل این خودروی باسابقه. همراه دنیا آی تی باشید.

حدود ۴۰ سال از حیات بی ام و سری ۳ می گذرد و این مدل در طی این زمان همواره در حال تکامل و بهبود بوده است. با این حال و با تمام تغییرات و بهبودها، سری ۳ شخصیت و مشخصه‌های اصلی و ذاتی خود را حفظ کرده است که عبارتند از: داشتن دو یا چهار در، طراحی پخته و پویا، هندلینگ عالی و توانایی‌های فنی که آن را همرده‌ی بهترین خودروهای اسپرت قرار می‌دهد. در حقیقت بی ام و سری ۳ در طول حیات خود توانسته تبدیل به الگویی از موفقیت شده و تمام توجه رقبای خود را بخود معطوف کند.

در تصویر زیر می‌توانید سیر تکاملی سری ۳ را از اتاق E21 سال ۱۹۷۵ تا اتاق F80 سال ۲۰۱۴ مشاهده کنید. نکته‌ی جالبی که پدیدآورنده ی این انیمیشن به آن توجه کرده این است که خودروهای مسابقه‌ای این سال‌ها را نیز از قلم ننداخته است و البته E30 M3 معروف نیز در بین آن‌ها حضور دارد.  

۴۰ سال تکامل بی ام و سری 3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">