Zuta یک پرینتر کوچک موبایل است که شما را مجذوب خود می‌کند! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

Zuta یک پرینتر کوچک موبایل است که شما را مجذوب خود می‌کند!

۹۳/۱۰/۲۰
۰

همه ساله محصولات جالب و کاربردی زیادی در نمایشگاه CES لاس وگاس معرفی می‌شود که امسال نیز شاهد این نوع از محصولات بودیم. یکی از دستگاه‌های کاربردی و جالب نمایشگاه امسال Zuta نام دارد. این محصول یک پرینتر کامپکت و کوچک موبایل محسوب می‌شود که بسیار کاربردی است و شیوه استفاده از آن نیز آسان.

Zuta-1

این محصول توسط شبکه وای-فای به گوشی، کامپیوتر و تبلت متصل می‌شود و تنها کافی است شما دستگاه را در بالا و سمت چپ کاغذ قرار دهید و سندی را برای پرینت به آن بدهید (از طریق اپلیکیشن مخصوص) تا دستگاه شروع به پرینت کند. زمان اتمام پرینت نیز بر اساس سند متفاوت خواهد بود (دستگاه به‌صورت خودکار حرکت می کند و سایر نقاط صفحه را نیز پرینت می‌کند).

Zuta

دستگاه مذکور از یک کارتریج استفاده می‌کند که کمپانی تولید کننده همچنان در تلاش برای بهبود آن است. امکان پیش‌خرید این محصول با پرداخت 199 دلار وجود دارد که بعد از انتشار قیمت آن به 250 دلار جهش می‌کند. آیا دوست دارید یکی از این پرینتر‌ها را داشته باشید؟

 

 

Zuta یک پرینتر کوچک موبایل است که شما را مجذوب خود می‌کند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">