گوگل در آپدیت جدید یکی از بزرگترین ایرادات کروم را رفع می‌کند :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

گوگل در آپدیت جدید یکی از بزرگترین ایرادات کروم را رفع می‌کند

۹۵/۰۳/۰۹
۰

گوگل در جدیدترین بروزرسانی مرورگر کروم خود یکی از ویژگی‌های آزاردهنده‌ی آن را رفع خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات این بروزرسانی در ادامه با دنیا آی تی همراه شوید.

 

گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود برای مرورگر کروم، امکان استفاده از کلید Backspace به عنوان دکمه‌ی میان‌بر برای بازگشت به صفحه‌ی قبل را حذف خواهد کرد.

برای مثال این ویژگی باعث می‌شد که تنها با فشار یک دکمه‌ی اشتباه، کل اطلاعات وارد شده در صفحه مانند اطلاعات وارد شده در یک فرم را از دست بدهید. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که نشان‌گر روی بخش نوشتاری نبوده و شما دکمه‌ی Backspace یا پاک کردن حروف را فشار دهید.

گوگل اعلام کرده است که حذف این ویژگی در اثر بازخوردهای منفی بوده که این شرکت طی سال‌ها از وجود این ویژگی دریافت کرده است. با این حال برخی نیز با حذف دکمه‌ی میان‌بر مخالف هستند اما مهندسان گوگل معتقدند این موضوع افراد بیشتری را خوشحال خواهد کرد و از طرفی بازگشت به عقب در صفحات نیز در حال حاضر بسیار ساده صورت می‌گیرد و نیازی به دکمه‌ی میان‌بر ندارد. تایلر اودین، مدیر محصول گوگل در این باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که ممکن است حذف این کلید میان‌بر بسیاری را ناراحت کند، اما از طرفی برای کاربرانی که فلسفه‌ی وجودی این دکمه را نمی‌دانند، از دست دادن داده‌ها و برگشت به عقب تنها با یک دکمه‌ می‌تواند آزاردهنده‌تر باشد. ما می‌دانیم کاربرانی که در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرند بسیار بیشتر هستند.

البته کسانی که به دنبال بازگشت این ویژگی هستند با استفاده از یک افزونه‌ی کروم می‌توانند از دکمه‌ی Backspace مانند گذشته برای بازگشت به عقب استفاده کنند.

گوگل در آپدیت جدید یکی از بزرگترین ایرادات کروم را رفع می‌کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">