اینستاگرام از این پس به کاربران iOS اجازه اشتراک عکس از هر اپلیکیشنی را می‌دهد :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اینستاگرام از این پس به کاربران iOS اجازه اشتراک عکس از هر اپلیکیشنی را می‌دهد

۹۵/۰۳/۲۰
۰

از زمانی که اپل اکتنشن‌های اشتراک اپلیکیشن را در iOS 8 معرفی کرد، علاقه‌مندان به عکاسی با استفاده از آیفون، این سوال را از خود می‌پرسیدند که آیا اینستاگرام نیز اکتنشن خود را ارایه می‌دهد یا خیر؟ در هر حال خیلی خوب می‌شد اگر می‌توانستید از هر اپلیکیشنی عکس خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام حالا جواب این سوال را داده است و اکتنشن خود را برای کاربران iOS عرضه کرده است. اگر این اکتنشن را باز کنید، هر اپلیکیشنی که از روش اشتراک‌گذاری رسمی iOS استفاده می‌کند، می‌تواند در اینستاگرام عکس به اشتراک بگذارد. اگر از طرفداران اپلیکیشن‌های عکاسی مختلف هستید، این ویژگی برای شما بسیار کارامد خواهد بود.

اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، ارایه این اکتنشن دیر انجام شده است. کاربران اندروید مدتهاست که به قابلیت اشتراک از هر جا دسترسی دارند و اپلیکیشن‌هایی مانند فلیکر نیز مدتهاست اکتنشن خود را ارایه داده‌اند. البته باز هم خوب است که اینستاگرام یکی دیگر از اشکالات یا بهتر بگوییم حفره‌های خود را برطرف کرده است.

اینستاگرام از این پس به کاربران iOS اجازه اشتراک عکس از هر اپلیکیشنی را می‌دهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">