ایده جدید گوگل برای حذف اطلاعات از گوشی‌های گم‌شده :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

ایده جدید گوگل برای حذف اطلاعات از گوشی‌های گم‌شده

۹۵/۰۳/۲۳
۰

دیوایس منیجر اندروید مدتهاست که وظیفه حفاظت از گوشی شما را بر عهده دارد. اگر گوشی شما گم شود، اپلیکیشن وب آن می‌تواند پیامی را نمایش دهد یا آن را قفل کند و یا حتی آن را کاملا خالی کند. اما این سیستم کامل نیست و ممکن است اطلاعات شما هنگام گم شدن گوشی، در معرض خطر باشد.

حالا گوگل سعی کرده است به نگرانی‌ها در این‌باره پاسخ دهد. تحلیل‌گران کد‌های جدیدی را اندروید دیده‌اند که اجازه می‌دهد که از راه دور اطلاعات را کامل پاک کنید. اگر گوشی شما گمشده است و شما هیچ امیدی به پیدا کردن آن ندارید، این گزینه به شما امکان می‌دهد که تمام اطلاعات حتی اطلاعات بوت و پارتیشین‌های بازیابی را پاک کنید.

در نهایت، سازندگان تعیین می‌کنند که این گزینه چه قدرتی داشته باشد. بر اساس این گزارش، سازندگان می‌توانند تعیین کنند که چه پارتیشنی حذف شود و حتی یک گزینه برای کارت حافظه خارجی وجود دارد! همانطور که می‌دانید حذف کردن پارتیشن‌ها باعث می‌شود که گوشی شما غیر قابل بازیابی باشد، مگر اینکه آن را به کارخانه سازنده برای تعمیر عودت دهید!

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی این گزینه را ارایه می‌کند. این گزینه کمی خطرناک است و احتمال می‌رود که گوگل تا زمانی که راه‌‌حل نرم‌افزاری برای بازیابی اطلاعات در صورتی که گوشی پیدا شود، نداشته باشد، دست به این کار نزند. حتی ممکن است که این گزینه را برای کاربران عادی فعال نکند و فقط به کاربران تجاری اجازه دسترسی به آن را بدهد. این بار نیز مانند همیشه، اضافه‌کردن یک ویژگی، به چیزی بیش از چند خط کد احتیاج دارد.

ایده جدید گوگل برای حذف اطلاعات از گوشی‌های گم‌شده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">