اپلیکیشن رسمی جنگ ستارگان Star Wars برای اندروید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اپلیکیشن رسمی جنگ ستارگان Star Wars برای اندروید

۹۵/۰۳/۲۸
۰

در اپلیکیشن Star Wars، طرفداران این عنوان محبوب می توانند جدیدترین اخبار‌ها و حتی نکته‌هایی از سری‌های بعدی (اسپویلر) را دنبال کرده و به تماشای ویدئو‌های رسمی این فیلم ها، مانند جدیدترین تریلر‌ها بپردازند. یکی از جالب‌ترین امکاناتی که... در Star Wars در نظر گرفته شده است، بخش سلفی با شخصیت‌های فیلم است که توسط آن، همانطور که در عکس پایین نیز قابل مشاهده است می توانید با کارکترهای مختلف، عکس سلفی انداخته و آن را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید.

starw2

در بخش GIFS نیز صدها تصویر متحرک و کوتاه از لحظات به یاد ماندنی این سری فیلم‌ها وجود دارد که با استفاده از آن می توانید سکانس‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و علاوه بر تجدید خاطره، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در کنار تمام این موارد هیجان‌انگیز، دیزنی به فکر سرگرم کردن کاربران نیز بوده و با قرار دادن یک مینی گیم جالب با نام Force trainer می تواند طرفداران این کالکشن را ساعت‌ها مشغول آن نگه دارد. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، در این برنامه شما در رابطه با محیط اپلیکیشن حق انتخاب خواهید داشت و می توانید یکی از حالت‌های Droid Blue, Empire Red یا Rebellion Green یک پوسته را بر حسب سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. اگر از طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستید، به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

مزیت‌های اپلیکیشن ​Star Wars:

  • دریافت نوتیفیکیشن از رونمایی‌های مهم مثل فیلم‌های سینمایی یا تریلر آنها
  • می‌توانید تم برنامه را به سه بخش روشن، تاریک و خوانده‌شده تقسیم کنید و برای هر کدام طراحی، صدا و انیمیشن مجزا تعیین کنید.
  • باز کردن کاراکترهای جنگ ستارگان در اپلیکیشن دوربین به‌شکل واقعیت افزوده
  • امکان گرفتن عکس سلفی با کاراکترهای جنگ ستارگان مثل پرنسس لیا، جدی، هان سولو و...
  • امکان تماشای تریلر فیلم‌هایی که قرار است به‌زودی پخش شوند
  • دنبال کردن تمام اخبار مربوط به جنگ ستارگان از طریق شبکه‌های فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و...

در صورت دیدن هرگونه مشکل در اپلیکیشن، به این آدرس  مراجعه کنید.

 

پ.ن: امیدوارم از این اپلیکیشن خوب خوشتون بیاد .من خودم یکی از طرفداران جنگ ستارگان هستم و واقعا از این اپلیکیشن خوشم اومد...

 

دانلود از مایکت    دانلود از گوگل پلی استور   دانلود از اپ استور اپل
 
 
 
 
 
اپلیکیشن رسمی جنگ ستارگان Star Wars برای اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">