گوشی بعدی ال جی در صورت نبودن قلم به شما هشدار می دهد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

گوشی بعدی ال جی در صورت نبودن قلم به شما هشدار می دهد!

 
 
اگر گوشی های بزرگ را دوست دارید باید این خبر را به شما بدهیم که شرکت ال جی گوشی Stylus 2 که نسل بعدی گوشی G4 است را معرفی کرده است. درست مانند مدل سال گذشته، این گوشی جدید دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و همچنین یک قلم برای یادداشت کردن و طراحی کردن می باشد و جالب تر اینکه با این قلم چند حقه ی جالب هم میتوان انجام داد....
با خارج کردن قلم از جای خود، گوشی میانبرهایی به برنامه ی Pop Memo و Pop Scanner ال جی نمایش خواهد داد. این شرکت می گوید که یک فونت قلم خوشنویسی را اضافه کرده که دست خط شما را بهتر کند.
از همه مهمتر اینکه ویژگی Pen Keeper گوشی شما، شما را از گم کردن قلم گوشی خود حفظ می کند، به این شکل که زمانی که گوشی تشخیص دهد که جای قلم خالی است اما گوشی در حال حرکت است به شما هشدار خواهد داد.
 
 
 
Lg Photo
 
 
 
گوشی Stylus 2 با ضخامت 7.4 میلی متر و 145 گرم وزن، 2.2 میلی متر باریک تر و همچنین 20 گرم سبک تر از نسل قبلی خود است. در داخل این گوشی یک پردازنده ی چهار هسته ای 1.2GHz همراه با یک رم 1.5 گیگابایتی قرار داشته و این گوشی دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی می باشد. شما میتوانید با استفاده از کارت microSD حافظه ی آن را افزایش دهید.
سیستم عامل اندروید نسخه ی 6.0 مارشمالو برروی این دستگاه نصب خواهد بود و این گوشی در سه رنگ عرضه خواهد شد. ال جی هفته ی آینده این گوشی را در کنگره ی جهانی موبایل (Mobile World Congress) در بارسلونا به نمایش خواهد گذاشت!
 
 
 
 

 

گوشی بعدی ال جی در صورت نبودن قلم به شما هشدار می دهد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">