کاهش ۳۳ درصدی لایک در اینستاگرام :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

کاهش ۳۳ درصدی لایک در اینستاگرام

۹۵/۰۴/۰۳
۰

کاهش کاربران اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی با ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. اما طبق گزارش تحلیل گران شرکت Quintly، با وجود افزایش کاربران، تعاملات اجتماعی در این شبکه رو به کاهش است. این تحقیق از کاهش ۳۳ درصدی خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق گزارش Quintly، کامنت ها و لایک ها ۳۳ درصد کاهش یافته اند که البته این موضوع را افرادی می توانند درک کنند که تعداد دنبال کننده های آن ها از ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون نفر هستند که حتی این رقم کاهش را بسیار بیشتر می دانند. اما با این وجود این شبکه اجتماعی هنوز هم در مقایسه با رقیبان خود مانند فیسبوک و توییتر، پیشتاز است.

یکی از دلایل کاهش این آمار، گسترده شدن این شبکه است. هرچه تعداد افراد مشهور در شبکه های اجتماعی بیشتر شود، کاربران دیگر نمی توانند به همه ی آن ها توجه کنند. طبق گزارش Quintly، یک کاربر شاید صفحات مورد علاقه خود را دنبال کند اما مانند سال های پیش در آن ها فعال نباشند.

دلیل دیگر این مسئله می تواند تبلیغات زیاد و ماهیت بازارگونه ای که اخیرا این شبکه اجتماعی به خود گرفته، باشد. تبلیغات در اینستاگرام بسیار موفقیت آمیز گزارش شده اما ظاهر تبلیغات و مشاهده زیاد آن ها در طول روز موجب دلزدگی مخاطبان می شود و می تواند یکی از دلایل بی توجهی آن ها باشد.

Quintly، پیشنهاد می دهد اگر می خواهید دنبال کنندگان خود را حفظ کنید سعی کنید اصالت پست های خود را حفظ کنید؛ همان چیزی که مخاطب را برای مشاهده آن به آنجا کشانده است. چه یک عکس حرفه ای و شخصی به اشتراک می گذارید چه تبلیغ یک برند، تلاش کنید پست‌هایتان گرم و خودمانی باشد و بیننده ان را مانند پستی از یک دوستش ببیند.

منبع: زومیت

کاهش ۳۳ درصدی لایک در اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">