نام پرچمدار امسال اپل آیفون ۷ نیست :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

نام پرچمدار امسال اپل آیفون ۷ نیست

۹۵/۰۴/۰۳
۱

اوایل پاییز امسال اپل قرار است دو آیفون جدید معرفی کند که بسیاری از ما انتظار داریم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خوانده شوند. با این حال امروز وب‌سایت Venture Beat گزارش داده که اپل این دو دستگاه را آیفون 7 نخواهد نامید و این نام را برای سال ۲۰۱۷ حفظ می‌کند. با دنیاآی تی  همراه باشید.

 
 

بر اساس گزارش وب‌سایت Venture Beat، در واقع اپل دوست دارد نام آیفون 7 را برای سال ۲۰۱۷ و برابر با ۱۰ ساله شدن عرضه اولین آیفون نگه دارد. بنابراین آیفون‌هایی که در ماه سپتامبر یا همان شهریور یا مهر امسال معرفی می‌شوند نیز عدد آیفون ۶ را خواهند داشت.

با اینکه این موضوع تنها یک شایعه است اما به دلیل اینکه آیفون‌های جدید قرار نیست تغییرات ظاهری زیادی را به بازار بیاورد، منطقی به نظر می‌رسد. اوایل امسال وال استریت ژورنال گزارش داده بود که آیفون‌های جدید ادامه دهنده همان طراحی قبل هستند. ظاهرا تنها تغییرات بزرگی که در آیفون‌های جدید امسال رخ می‌دهد حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که باعث باریک‌تر شدن ۱ میلی‌متری دستگاه نسبت به سری 6s است.

اپل چند وقت پیش همچنین اعلام کرد که تغییرات بزرگ در طراحی و قابلیت‌های آیفون‌های اپل وارد چرخه‌ای ۳ ساله شده‌اند. بنابراین سال بعدی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی می‌شود باید منتظر ویژگی‌ها، بهبود‌ها، نمایشگر OLED، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر و موارد بیشتر باشیم.

اگر نام آیفون ۷ در واقع برای سال ۲۰۱۷ ذخیره شده، باید منتظر باشیم و ببینیم اپل چه نام‌هایی را برای آیفون‌های امسال انتخاب خواهد کرد.

نام پرچمدار امسال اپل آیفون ۷ نیست

نظرات (۱)

دانلودو | دانلود فیلم و سریال خارجی
سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارید خوشحال میشم که به وبلاگ بنده هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگین :)
ممنون 
۵ تیر ۹۵، ۱۳:۳۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">