اپل فروش نمایشگر های Thunderbolt را متوقف می کند! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اپل فروش نمایشگر های Thunderbolt را متوقف می کند!

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد بعد از گذشت 5 سال، فروش نمایشگرهای Thunderbolt را متوقف کند. اهالی کوپرتینو که این خبر را طی بیانیه ای به وب سایت TechCrunch اعلام نموده اند اند، دلیلی برای اتخاذ تصمیم خود در قبال توقف فروش نمایشگرهای 27 اینچی مورد اشاره ارائه نکرده اند...

با این حال، اپل گفته که در حال حاضر موجودی محدودی در فروشگاه ها باقی مانده که بعد از اتمام آنها، دیگر امکان خرید نمایشگرهای Thunderbolt وجود نداشته و کاربران می توانند از محصولات کمپانی های شخص ثالث استفاده نمایند.

چنین تصمیمی از سوی ساکنین کوپرتینو چندان دور از ذهن نبود. اگر ساده به موضوع نگاه کنیم، تکنولوژی نمایشگرهای Thunderbolt بسیار قدیمی شده و این روزها با پرداخت 999 دلار می توان مانیتورهایی 4K یا Quad HD تهیه نمود که معمولاً از پورت Thunderbolt هم بهره می برند.

سوالی که باقی می ماند آن است که حرکت بعدی اپل چه خواهد بود. این کمپانی هنوز برنامه های خود را به صورت دقیق مشخص نکرده اما مطمئناً یکی از گزینه های اصلی آنها کنار گذاشتن تجارت مانیتور و سپردن آن به دست شرکت هایی است که قیمت هایی رقابتی تر برای محصولات خود در نظر می گیرند. اما مضاف بر این، احتمال دارد که فروش مانیتورهای فعلی متوقف شده باشد تا محصولاتی جدید به همراه Thunderbolt 3 جایگزین شان شوند.

اپل فروش نمایشگر های Thunderbolt را متوقف می کند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">