چگونه میزان صدای هر برنامه را به صورت مجزا تنظیم کنیم؟ :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

چگونه میزان صدای هر برنامه را به صورت مجزا تنظیم کنیم؟

۹۵/۰۴/۰۶
۰

اگرچه اندروید مارشملو قابلیتی برای کنترل بیشتر بر روی صدای سیستم عامل و اپلیکیشن ها به کاربران ارائه داده اما همیشه برنامه های جانبی که برای وظایف مختلف طراحی شده اند کامل تر و بهتر عمل می کنند. ممکن است شما نیز... تمایل داشته باشید مدیریت دقیق تری بر روی جریان صدای اندروید داشته باشید و میزان صدای هر برنامه را به صورت مجزا کنترل کنید. یکی از مهمترین کاربردهای چنین برنامه هایی قطع صدای نوتیفیکیشن برنامه در عین حالیست که آن ها را دریافت می کنید. مثلا در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هستید اما نمی خواهید صدای نوتیفیکیشن ها را بشنوید. در این آموزش برنامه ای را به شما معرفی می کنیم که این کار را برای شما انجام میدهد و می تواند میزان بلندی صدای هر اپلیکیشن را تنظیم کند.

این برنامه App Volume Control نام دارد و یکی از بهترین های مدیریت صدا به حساب می رود. این برنامه در بین کاربران از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است و تاکنون مشکل یا باگ خاصی در مورد آن گزارش نشده است.

در قدم اول برنامه ی App Volume Control را که دو نسخه رایگان و پولی آن منتشر شده را دانلود و نصب کنید.

Step-0.jpg

پس از این که برنامه نصب شد از شما می خواهد تا مجوزهای لازم را برای آن فعال کنید. بنابراین بر روی میانبر تنظیماتی که نمایش داده لمس کنید تا وارد تنظیمات لازم بشوید.

Step-2.jpg

در تنظیمات نمایش داده شده گزینه ی App Volume Control Service را فعال کنید.

Step-3.jpg

برای فعال کردن مجوز پیغامی به شما نشان داده می شود که باید آن را تایید کنید.

Step-5.jpg

پس از این که این مراحل را طی کردید باید لیستی از تمام برنامه های شما در App Volume Control دیده شود. برای ایجاد تنظیمات برای هر برنامه کافی آن را لمس کنید.

Step-6.jpg

در این جا ما برنامه Google Play Music را انتخاب کرده ایم. همان طور که میبینید صدای سیستمی مربوط به این برنامه کاملا قطع شده و صدای پخش موسیقی را نیز تا حداکثر میزان ممکن افزایش داده ایم.

Step-7.jpg

قابلیتی دیگری که در اپلیکیشن وجود دارد امکان بازگرداندن تنظیمات قبلی صداست. برای مثال می توانید با فعال کردن گزینه Restore old settings در تب When closed هنگامی که برنامه ای را می بندید تنظیمات را به طور خودکار به حالت پیش از اجرای آن ببرید.

Step-8.jpg

منبع: Phonearena

چگونه میزان صدای هر برنامه را به صورت مجزا تنظیم کنیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">