انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر از طریق وای فای با Droid Over Wifi :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر از طریق وای فای با Droid Over Wifi

Droid Over Wifi

Droid Over Wifi اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که با کمک آن می توانید فایل های خود را در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به کابل USB، بین گوشی و کامپیوتر منتقل کنید. با دنیا آٰی تی همراه شوید!
اینفرارد اولین راه ارتباطی بین دو دستگاه برای انتقال فایل بود که سرعت فوق‌العاده آهسته‌ی آن، هرگز از یاد کاربرانی که این تکنولوژی را تجربه کرده‌اند نمی‌رود. طولی نکشید که بلوتوث جایگزین این روش ارتباطی در گوشی‌های موبایل شد و تا همین امروز نیز یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای انتقال فایل بین گوشی با گوشی، یا گوشی با کامپیوتر بوده است. در عصر بلوتوث فایل‌های حجیم هنوز پای خود را به گوشی‌های موبایل باز نکرده بودند. موسیقی‌ها، ویدیوها، بازی‌ها و عکس‌ها همگی دارای حجم‌های کمتر از پنجاه مگابایت بودند و این موضوع باعث شده بود تا سال‌های سال بلوتوث به عنوان محبوب‌ترین راه برای انتقال فایل‌ها باقی بماند. اما به مرور و با ورود بازی‌های HD، ویدیوهای FullHD و عکس‌های چند ۱۰ مگاپیکسلی نیاز به یک جایگزین قدرتمند‌تر حس می‌شد و اینجا بود که استفاده از WiFi به عنوان انتقال‌دهنده‌ی فایل‌ها مابین دو دستگاه رنگ جدی‌تری به خود گرفت و اکنون این راه، به عنوان اصلی‌ترین راه انتقال فایل‌ها استفاده می‌شود. Droid Over Wifi اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که عملکردی مشابه اما ظاهری متفاوت با همتایان خود از جمله AirDroid دارد. در این برنامه خبری از ظاهر گرافیکی و رنگارنکی که در Airdroid شاهد بودیم نیست و همه چیز به صورت کلاسیک و سنگین نمایش داده شده است.

البته این سادگی و طراحی کلاسیک نه تنها باعث تضعیف ظاهر برنامه نشده است بلکه به عقیده‌ی نگارنده جذابیت بسیار بیشتری نیز نسبت به اصلی‌ترین رقیب خود یعنی Airdroid دارد به طوری که احتمال آنکه بسیاری از کاربران بعد از خواندن این پست و مشاهده‌ی محیط برنامه سریعا اقدام به حذف AirDroid و نصب این برنامه کنند کم نیست. کارکرد این برنامه به این صورت است که بعد از ورود به برنامه و On کردن این ویژگی، یک آدرس آی‌پی و یک پین کد در اختیارتان قرار خواهد گرفت‌. حال کافیست تا آی‌پی داده شده را در مرورگر خود وارد کنید و پس از وارد کردن کدی که در موبایل به شما تحویل داده شد وارد فضای کاربری این اپلیکیشن شوید که نمونه‌ی آن در تصویر بالا قابل مشاهده است. امکان دانلود و آپلود فایل‌ها، امکان مدیریت فایل‌ها و انجام اموری همچون Copy, Cut, Renam، چینش بسیار منظم و کاربرپسند پوشه‌ها و ... از دیگر ویژگی‌هایی هستند که گذر از این برنامه را مشکل خواهند کرد. برای دانلود این برنامه‌ی رایگان می‌توانید از پایین مطلب استفاده کنید.

 

نکات مثبت

  • طراحی کلاسیک و بسیار جذاب 
  • دسترسی سریع و ساده به تمام بخش‌ها
  • امکان دانلود و آپلود سریع

نکات منفی

  • نبود بخش QuickShare و امکان انتقال سریع فایل به موبایل توسط Drag&Drop

 

لینک دانلود از گوگل پلی

 

 نکته:اگر میخواهید با استفاده از کامپیوتر از گوگل پلی این نرم افزار را دانلود کنید،حتما این مطلب را بخوانید!

 منبع  زومیت 

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر از طریق وای فای با  Droid Over Wifi

نظرات (۱)

بسیار عالی
۱۱ تیر ۹۵، ۰۴:۱۷
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">