معرفی لانچر ASAP: زیبا، سبک و کاربردی! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

معرفی لانچر ASAP: زیبا، سبک و کاربردی!

۹۵/۰۴/۱۸
۰

معرفی لانچر ASAP: زیبا، سبک و کاربردی!

نیاز به بازگویی این موضوع نیست که یکی از مزیت‌های عمده اندروید، قابلیت شخصی سازی آن است و لانچرها یکی از مهم‌ترین ابزارهای شخصی سازی و تغییر در ظاهر گوشی هستند. امروز قصد داریم لانچر جدیدی را به شما معرفی کنیم که به تازگی منتشر شده است.

لانچر ASAP در نگاه اول سبک و ساده به نظر می‌رسد و سرعت گوشی شما را بهبود می‌بخشد، به خصوص اگر گوشی شما رابط کاربری سنگینی دارد. این لانچر از آیکن پک‌های مختلف، رنگ‌های سفارشی، حالت تاریک و روشن، قابلیت جستجو در آپ داور و تغییر سریع بین رابط اصلی گوشی و لانچر پشتیبانی می‌کند.

ASAP-Launcher

از ویژگی‌های دیگر آن هم می‌توان به طراحی متریال، منوی تنظیمات سریع، ظاهر زیبای برنامه وضعیت هوا، کنترل موزیک در صفحه هوم که رنگ آن بر اساس رنگ کاور آلبوم مورد نظر متغیر است، دسترسی سریع به مخاطبین و برنامه مدیریت کارهای روزانه اشاره کرد.

پس اگر به دنبال لانچری زیبا، سبک و در عین حال کاربردی و با قابلیت‌های جذاب و ساده هستید، لانچر ASAP را به عنوان یکی از گزینههای اصلی در نظر داشته باشید.

Google-Play-icon-bag-new

معرفی لانچر ASAP: زیبا، سبک و کاربردی!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">