علت وابستگی نوجوانتان به موبایل را اینجا بخوانید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

علت وابستگی نوجوانتان به موبایل را اینجا بخوانید

۹۵/۰۴/۲۱
۰

شاید با خود فکر کنید که چرا اینقدر دهه ی هفتاد و هشتادی ها شدیداً به تلفن همراه و اینترنت وابستگی پیداکرده اند ، اما اگر نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم پی خواهیم برد که آن‌ها به خاطر فرار از من و شما چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند.

قطعا به خاطر این رفتار برای این دهه از نسل نوجوان ابراز تأسف کنیم، اما واقعیت این است که آن‌ها با استفاده از این «تکنیک»؛ از شنیدن خاطرات تکراری و صحبت‌های طولانی بزرگ‌ترها خلاص می‌شوند.

بر اساس گزارشی که از سوی موسسه‌ی Consumer Mobility به‌عنوان زیرمجموعه‌ای بانک آمریکا منتشر شد، 40% از متولدین دهه‌ی 80 از گوشی هوشمند خود برای اجتناب از شروع مکالمه با نزدیکان خود در دور همی ها استفاده می‌کنند.

گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل‌شدن به بهترین و مفیدترین دوست همه‌ی ما می‌شوند. درواقع بر اساس همین پژوهش، 25% از بزرگ‌سالان آمریکایی (از 29 مارس تا 12 آوریل) نیز از گوشی خود برای اجتناب از تعامل با اطرافیان خود استفاده نموده‌اند.

بر اساس همین گزارشی که از سوی موسسه‌ی Consumer Mobility منتشر شد ، 93% دهه‌ی هشتادی‌ها به سلفی گرفتن اعتراف کردند، ولی 50% از کاربران بزرگ‌سال نیز همین موضوع را اقرار نمودند.

منبع: CNET

علت وابستگی نوجوانتان به موبایل را اینجا بخوانید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">