هواوی آنر ۸ در کمتر از چهار روز بیش از ۵ میلیون متقاضی داشته است! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

هواوی آنر ۸ در کمتر از چهار روز بیش از ۵ میلیون متقاضی داشته است!

۹۵/۰۴/۲۶
۰

درست چهار روز پس از معرفی گوشی هوآوی آنر ۸، بیش از ۵ میلیون نفر در چین برای خرید این گوشی تقاضا دادند. البته در طول این ثبت نام‌ها هنوز پولی پرداخت نشده و فروش رسمی در روز نوزدهم جولای آغاز می‌شود و متقاضیان در روز ۱۸ جولای باید ثبت نام خود را تکمیل کنند.

هوآوی آنر ۸ به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با شیشه خمیده ۲.۵D مجهز است که رزولوشن آن FHD است. در زیر این صفحه نمایش، چیپ کایرین ۹۵۰ قرار دارد که شامل هشت هسته‌ پردازشی و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 است. از مشخصات دیگر می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی،‌ سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی هم اندروید ۶.۰ است.

h8t

آنر ۸ در سه نسخه تولید شده است. نسخه ۳۲ گیگابایتی مجهز به رم ۳ گیگابایتی است و ۲۹۹ دلار قیمت دارد، نسخه ۳۲ گیگابایتی دیگری هم وجود دارد که از رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد و قیمت آن ۳۴۳ دلار است و نسخه سوم آن با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی تولید شده که معادل ۳۷۴ دلار قیمت گذاری شده است. همچنین آنر ۸ در رنگ‌های سفید مرواریدی، طلایی، مشکی صورتی و آبی یاقوتی عرضه می‌شود.

هواوی آنر ۸ در کمتر از چهار روز بیش از ۵ میلیون متقاضی داشته است!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">