Corning Gorilla Glass 5 معرفی شد؛ خیالتان از ارتقاع 1.6 هم راحت باشد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

Corning Gorilla Glass 5 معرفی شد؛ خیالتان از ارتقاع 1.6 هم راحت باشد!

۹۵/۰۴/۳۱
۰

شب گذشته کمپانی کورنینگ از نسل جدید محافظ‌های صفحه‌نمایش خود رونمایی کرد. به جرئت می‌توان گفت در بیشتر اسمارت‌فون‌های بازار گوریلا گلس استفاده شده است. نسل پنجم، Gorilla Glass 5 از مقاومت بیشتری برخوردار است و می‌تواند اسمارت‌فون‌شما را از ارتفاع 1.6 متری هم محافظت کند. در ادامه همراه ما باشید.

 

Gorilla Glass 4 در سال 2014 رونمایی شد و بر اساس اعلام خود شرکت بهترین فاصله برای محافظت یک متر بود اما در نسل جدید به 1.6 متر افزایش داشته است. بر اساس مطالعه اخیر، کورنینگ اعلام کرد که ۸۵ درصد از کاربران اسمارت‌فون حداقل یک بار تجربه افتادن اسمارت‌فون را تجربه کرده‌اند. در حدود بیش از نیمی از کاربران بیشتر از 3 بار دستگاه خود را به زمین انداخته‌اند. در ادامه گفته شده است که حدود 60 درصد از افتادن ها از جیب کاربر بوده است و به زبان دیگر ارتفاع آسیب رسیده بیشتر از یک متر بوده که موجب شکستن محافظ شده است.

در نسل جدید اعلام شده است که عملا 80 درصد آسیب‌های احتمالی وارده را می‌تواند جذب کند. این نسل جدید قرار است بر روی 1,800 دستگاه مختلف توسط 40 شرکت مطرح استفاده شود. بیشتر از 4.5 میلیارد دستگاهی صادر شده در تمام کشور‌های جهان در طی 10 سال اخیر از گوریلا گلس استفاده کرده است. مشخصات بیشتر و ویدیو‌های بررسی از این نسل در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

Corning Gorilla Glass 5 معرفی شد؛ خیالتان از ارتقاع 1.6 هم راحت باشد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">