زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت 7 در ایران مشخص شد :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت 7 در ایران مشخص شد

۹۵/۰۵/۱۷
۰

گلکسی نوت 7 سامسونگ طی هقته‌ی گذشته معرفی شد. این گوشی مانند سایر پرچمداران توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. ما نیز در زومیت با پیگیری از روابط عمومی سامسونگ در ایران اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی این فبلت در بازار کشورمان بدست آوردیم که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با دنیاآی تی همراه باشید.

 
 

گلکسی نوت ۷ روز ۲۹ مرداد ماه به صورت جهانی عرضه خواهد شد اما سوال بسیاری از کاربران زمان ورود این گوشی به ایران و قیمت آن بود. ما نیز در زومیت با پیگیری از دفتر سامسونگ ایران اطلاعاتی کسب کردیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سامسونگ در ایران گلکسی نوت ۷ از هفته‌ی اول شهریور ماه به صورت رسمی وارد ایران خواهد شد. گلکسی نوت ۷ قیمتی مشابه پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ خواهد داشت. با حسابی سرانگشتی می‌توان قیمتی در حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان را برای این گوشی در زمان عرضه متصور بود.

گلکسی نوت ۷ دارای لبه‌های خمیده و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است. این گوشی دارای پردازنده‌‌ای مشابه گلکسی اس ۷ اج بوده و ۴ گیگابایت رم نیز مانند گذشته پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ را همراهی خواهد کرد.

زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت 7 در ایران مشخص شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">