HTC باز هم به مشتریانش دروغ گفت :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

HTC باز هم به مشتریانش دروغ گفت

۹۵/۰۶/۰۷
۱

زمانی که شرکت HTC گوشی HTC One A9 را معرفی کرد در یک توییت وعده داد که... وقتی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل برای اندروید منتشر شوند و در اختیار گوشی‌های نکسوس قرار بگیرند ۱۵ روز بعد هم به گوشی‌های HTC می‌رسند. این وعده یکی از ویژگی‌هایی بود که HTC از طریق آن به بازاریابی برای گوشی خود پرداخت.

حال با آمدن اندروید ۷ و با توجه به آنچه HTC وعده داده بود انتظار داشتیم برنامه بروزرسانی این شرکت و تاریخی که طبق آن بروزرسان اندروید ۷ به گوشی‌ One A9 این شرکت می‌رسد دقیقا به فاصله ۱۵ روز بعد از رسیدن این بروزرسان‌ها به گوشی‌های نکسوس باشد. اما برنامه‌ای که HTC منتشر کرده نشان می‌دهد این شرکت تصمیم دارد HTC One A9 را پس از HTC 10 بروزرسانی کند و تازه بروزرسانی HTC 10 هم در سه ماهه پایانی ماه میلادی خواهد بود. واضح است که HTC نسبت به وعده‌های تبلیغاتی و تضمینی که پیشتر داده بود کوچکترین پایبندی نشان نداده است. این شرکت اعلام کرده با آمدن اندروید ۷ تمام توان نیروهای خود را به آماده سازی این اندروید برای پرچم‌دار محبوبش اختصاص داده تا از این طریق اغلب مشتریان منتفع شوند. اظهارنظری که هم با تبلیغات قبلی این شرکت در تضاد کامل است و هم معلوم نیست که به چه دلیل گفته شده این اقدام به نفع اغلب مشتریان شرکت خواهد بود.
البته باید این را بدانید که این اولین دروغی نیست که HTC به مشتریانش گفته است. سال ۲۰۱۴ هم HTC اعلام کرد که گوشی‌های (HTC One (M8 و(HTC One (M7 بروزسانی به اندروید ۵ را ۹۰ روز پس از دریافت بروزرسانی از گوگل دریافت خواهند کرد. در آن مورد هم وعده HTC عملی نشد.

HTC باز هم به مشتریانش دروغ گفت

نظرات (۱)

امید محرابی
سلام وبلاگ جالبی دارین ممنون میشم یه وبلاگ بنده هم سری بزنید 
www.behacked.blog.ir
۱۴ شهریور ۹۵، ۱۰:۳۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">