کمپین من دریاچه ارومیه هستم. :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

کمپین من دریاچه ارومیه هستم.

۹۵/۰۷/۱۱
۰

از علاقمندان به محیط زیست درخواست می‌کنیم که در کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» شرکت کنند. برای شرکت کافیست که فرم مربوطه را پر کنید و سپس   Sign را بزنید تا شما هم به جمع حامیان این کمپین بپیوندید. نتایج این کمپین به «بانک جهانی» ، «سازمان ملل» و «سازمان حفاظت محیط زیست» ارسال خواهد شد.

 شرکت و حمایت از این کمپین هیچ هزینه‌ای ندارد.

 

برای شرکت در این کمپین بر روی  Read More  و یا بر روی این لینک کلیک فرمائید.

 

 

 

 

بــــــاتـشکـــــــر

کمپین من دریاچه ارومیه هستم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">