توسط این ابزار ارزان‌ترین راه سفر را پیدا کنید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

توسط این ابزار ارزان‌ترین راه سفر را پیدا کنید

۹۵/۰۸/۰۱
۱

TravelMath وب‌سایتی است که هزینه سفر را برای شما اندازه‌‌گیری می‌کند و شما را در کنترل آن همراهی خواهد کرد.

این وب‌سایت راحت‌ترین روش برای سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌گوید که برای سفر به بخش‌های مختلف، راه زمینی را انتخاب کنید و یا از هواپیما استفاده کنید. اطلاعاتی که در این زمینه در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل هزینه رسیدن به فرودگاه، هزینه پرواز، میزان سوختی که برای سفر نیاز دارید، هزینه‌های مصرفی برای سوخت، هزینه کرایه خودرو و اطلاعات کاربردی دیگر می‌شود.

۱۴۷۵۲۴۴۱۱۷-syn-pop-1475089000-screen-shot-2016-09-28-at-25627-pm-1

بعد از این که شهر مبدا و مقصد را در وب‌سایت وارد می‌کنید، به شما روش ارزان‌تر، کوتاه‌تر و سریع‌تر نمایش داده می‌شود. در این صورت شما می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید و یکی از دو راه هوایی و زمینی را برای سفر خود انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال اگر بخواهید به شیراز سفر کنید، وب‌سایت به شما می‌گوید استفاده از راه زمینی ارزان‌تر است. اما راه هوایی کوتاه‌ و سریع‌تر خواهد بود.

TravelMath علاوه بر این‌ها اطلاعات مفید دیگری را مانند بهترین مکان برای خرید جاده‌ای و نزدیک‌ترین فرودگاه به مقصدتان را در اختیارتان خواهد گذاشت.

توسط این ابزار ارزان‌ترین راه سفر را پیدا کنید

نظرات (۱)

پسر رویایی
چه جالبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">