رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ در آینده از فناوری‌ سیم‌کارت‌های الکترونیکی و ۵G پشتیبانی می‌کنند :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ در آینده از فناوری‌ سیم‌کارت‌های الکترونیکی و ۵G پشتیبانی می‌کنند

۹۵/۰۹/۲۲
۰

رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ در آینده از فناوری‌ سیم‌کارت‌های الکترونیکی و ۵G پشتیبانی می‌کنند

مایکروسافت امروز و در رویداد WinHEC 2016، پشتیبانی بهبود یافته رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ از ارتباطات سلولی را معرفی کرد. با این قابلیت جدید، مایکروسافت امکان خرید آسان حجم از طریق ویندوز استور و کنترل مصرف وای‌فای، دیتای سیم‌کارت، دیتایی کل مصرفی و مدیریت هزینه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین ردموندی‌ها امکان استفاده از سیم‌کارت‌های الکترونیکی یا eSIM را هم به رایانه‌های ویندوز ۱۰ اضافه می‌کنند تا همیشه به دیتا متصل باشند. eSIM در واقع همان سیم‌کارت الکترونیکی برای دستگاه‌های موبایل است که قابلیت تعویض یا جداشدن را ندارد، اما قابل برنامه ریزی است و کاربران می‌توانند با انتخاب قرارداد / شرایط در وب‌سایت مشخصی، شرکت سرویس دهنده خود را انتخاب نمایند.

winhec-2016

با پشتیبانی ویندوز ۱۰ از سیم‌کارت الکترونیکی، شرکت‌های سازنده دستگاه‌های ویندوزی می‌توانند درگاه سیم‌کارت را از بدنه محصولات حذف کرده و فعال‌سازی و مدیریت دیتا در دستگاه خود را ساده‌تر کندن.

همچنین شرکت اینتل هم از پشتیبانی بهتر تولیداتش از ارتباطات سلولی در رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ خبر داد. مودم جهانی‌ آن‌ها طراحی و بر روی رایانه‌ها و موبایل‌ها تست شد. مایکروسافت با همکاری با سایر شرکت‌ها، در تلاش هستند تا پشتیبانی از فناوری ۵G را به رایانه‌های مبتنی بر اینتل بیاورند.

شراکت جهانی ما و آزمایش‌های موبایلی ما با برترین سرویس دهندگان به زودی بر روی رایانه‌های مبتنی بر سخت افزار و معماری اینتل عرضه خواهند شد تا فناوری ۵G را به کاربران ارایه دهند.

همچنین مایکروسافت امروز از پشتیبانی کامل پردازنده‌های کوالکام از ویندوز ۱۰ هم خبر داد.

رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ در آینده از فناوری‌ سیم‌کارت‌های الکترونیکی و ۵G پشتیبانی می‌کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">