اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند

۹۵/۰۹/۲۱
۰

اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند

بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم‌افزاری با توجه به رشد چشمگیری که در سالیان اخیر داشته همواره توانسته درآمدی پایدار را از آن شرکت اپل کند.

فیل شیلر، نایب رییس ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل، به تازگی در حساب توییتر خود از ثبت رکورد جدید فروش اپ استور در نوامبر گذشته خبر داده است. هرچند وی با کمال خوشحالی این خبر را منتشر کرده اما به جزییات این رکورد تازه اشاره‌ای نکرده است. به عبارت دیگر هنوز مشخص نیست که این ادعا مربوط به رکورد بیشترین دانلودهای صورت گرفته است یا منظور از آن میزان سود حاصل از فروش اپلیکیشن‌هاست.

به طور کلی در طی ماه‌های مختلف سال فروش محصولات اپ استور نوسان دارد. اما به‌طور کلی از سال ۲۰۰۸ به بعد، با افزایش چشمگیر کاربران آیفون و آیپد در سراسر دنیا، میزان فروش آن رشد داشته است. به علاوه، استقبال گسترده از اپ استور، فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه‌ دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف نیز پدید آورده است. بدین ترتیب آن‌ها قادر خواهند بود تا محصولات خود را به صدها میلیون مشتری از سراسر دنیا عرضه کنند. شرکت اپل در تلاش است تا با ادامه روند کسب سود فراوان از اپ استور، بخش زیادی از درآمد کلی حاصل از فروش محصولات خود را از این طریق بدست آورد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد محصولات iOS را برای هدیه دادن به دیگران در تعطیلات انتخاب می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود این ماه نیز به احتمال زیاد فروش اپ استور بیشتر شود. به‌طور کلی هرچقدر کاربران دستگاه‌های iOS بیشتر شوند، سودی که اپ استور نصیب شرکت اپل می‌کند بیشتر و بیشتر خواهد بود.

اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">