جزئیات و قیمت سرویس های جدید اینترنت نامحدود اعلام شد :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

جزئیات و قیمت سرویس های جدید اینترنت نامحدود اعلام شد

۹۶/۰۵/۰۹
۱

 پس از هفته ها بحث و جنجال پیرامون بسته های جدید سرویس اینترنت ثابت و گمانه زنی های متعدد درباره نحوه قیمت گذاری و سقف های در نظر گرفته شده برای اینترنت نامحدود، سرانجام امروز معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی نرخ های جدید اینترنت نامحدود را اعلام کرد. 

به گفته وی نرخ های جدید بر اساس 6 مدل سرعت اینترنت در نظر گرفته شده و تلاش شده هزینه نهایی اینترنت ماهانه برای کاربران کاهش پیدا کند. به علاوه محدودیت ارائه تکنولوژی نیز حذف شده و اپراتورها از این پس قادر خواهند بود متناسب با تقاضای سرعت کاربران، سرویس های ADSL، VDSL و فیبر نوری را در اختیار آنها قرار دهند. جدول نرخ های جدید اینترنت نامحدود به صورت زیر است:

 

 

به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات این قیمت ها طی هفته آینده به اپراتورها ابلاغ خواهد شد و آنها نیز حداکثر یک هفته فرصت دارند تا تعرفه های جدید را برای مشترکین خود اعمال کنند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی اپراتورهای کشور می بایست از شهریور ماه سرویس های حجمی خود را حذف کرده و سرویس های نامحدود را با قیمت های جدید جایگزین آنها نمایند.

جزئیات و قیمت سرویس های جدید اینترنت نامحدود اعلام شد

نظرات (۱)

مرحبا جوانان انقلابی. مرحبا افسران جنگ نرم.
به کارتون ادامه بدین ایشالا موفق باشین.
ما هم براتون انرژی میفرستیم و ازتون یاد میگیریم.
به امید موفقیت بیشتر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">