با ویژگی های یک سایت خوب آشنا شوید. :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با ویژگی های یک سایت خوب آشنا شوید.

۹۷/۰۱/۰۹
۴

وبسایت مانند یک ویترین میباشد که در مغازه ها مشاهده خواهید نمود هرچه ویترین مغازه شما زیباتر باشد مسلما مشتری های زیادی را به خود جذب خواهد نمود . همیشه سعی نمایید وبسایت خود را به درستی طراحی کنید چرا که داشتن اصول برای راه اندازی وبسایت یک امر کاملا مهم میباشد .

در این مقاله خواهید آموخت که یک وبسایت خوب چه ویژگی هایی را دارا میباشد . تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1 : سعی کنید برای وبسایت خود از رنگ بندی های خوب و جذاب استفاده نمایید زیرا در ذهن مخاطبان بسیار نقش مهمی دارد.

2 : عکس هایی که در وبسایت خود استفاده خواهید نمود سعی کنید تا حد ممکن کم حجم باشند زیرا سرعت وبسایت بسیار مهم میباشد و همچنین یک از فاکتور های مهم سئو و بهینه سازی وبسایت نیز میباشد .

3 : طراحی وبسایت خود را به شرکت های معتبر بسپارید زیرا آنان تجربه بیشتری در طراحی وبسایت های استاندارد دارند و با مشاوره های خود بهتر میتوانند به شما کمک کنند .

4 : شما برای اینکه دیده شوید نیاز به گوگل دارید و برای اینکه در صدر نتایج جستجوی گوگل دیده شوید می‌بایست به سئوی وبسایت خود اهمیت دهید فرض کنید شما یک فروشگاه بسیار زیبا در یک شهر دارید ولی فروشگاه شما در محلی میباشد که هیچ فردی از آنجا رد نمیشود تا مغازه زیبای شما را مشاهده نماید وبسایت هم به این صورت است اگر شما با کلمات کلیدی مورد نظر وبسایتتان در نتایج گوگل رتبه خوبی نداشته باشید مسلما توسط افراد دیگر دیده نخواهید شد .

به فرض مثال اگر کار شما طراحی وبسایت است و دوست دارید با کلمه کلیدی طراحی سایت گیلان و یا طراحی سایت در رشت به نتایج اول گوگل برسید حتما میبایست بر روی سئوی وبسایت خود کار کنید .

5 : از وبسایت های هم کار خود بخواهید که لینک وبسایت شما را در وبسایتشان ثبت نمایند و اگر بصورت رایگان ثبت نکردند میتوانید لینک سازی طبیعی در وبسایت های هم حوزه سایت خودتان انجام دهید و یا به خرید بک لینک با کیفیت بپردازید .

6 : برای وبسایت خود بخش بلاگ راه اندازی کنید و در آنجا به تولید محتوا بپردازید و کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کنید .

نکته : صفحات وبسایت خود را برای کاربران طراحی نمایید نه برای موتور های جستجو یعنی چیزی را که به موتور جستجو میفرستید همانی باشد که در وبسایت شما وجود دارد .

امیدوارم که این مطلب مورد رضایت همگان قرار گرفته باشد و همچنین آژانس دیجیتال مارکتینگ تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در وبسایت های برتر ایران کار طراحی وبسایت را نیز بصورت حرفه ای انجام میدهد و میتوانید کار های طراحی خود را به این شرکت بسپارید .

موفق باشید .

با ویژگی های یک سایت خوب آشنا شوید.

نظرات (۴)

خرید ویلا کردان

good

اجاره خودرو در کیش
 ممنون بابت توضیحات کامل
طراحی سایت در تبریز
خیلی ممنونم
ایران زیرنویس
خیلی ممنونم ، خسته نباشید
۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۵۲
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">