تبدیل آنلاین متن فارسی PDF به Word :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تبدیل آنلاین متن فارسی PDF به Word

۹۳/۱۲/۲۱
۱

 www.donyait.blog.ir

PARSI PDF نخستین نرم افزار تبدیل و تصحیح فایل های PDF فارسی، عربی و حتی انگلیسی به WORD، بدون مشکل بهم ریختگی حروف و جملات فارسی است. شما قادر خواهید بود تنها در ۵ کلیک! فایل PDF را به فایل قابل ویرایش WORD تبدیل کنید، بدون نیاز به نصب هیچگونه فونت اضافی، قالب بندی و چیدمان متن مشابه فایل اصلی خواهد بود. در ادامه لینک وب سایت همراه با روش استفاده از آن را توضیح میدهم .


1. برای استفاده از وب سایت parsipdf ابتدا بر روی این لــیــنــک کلیک کنید .  تیم برنامه نویس حرفه ای نسخه آنلاین نرم افزار تبدیل PDF به Word را راه اندازی کرده است شما عزیزان درصورتی که هنوز تصمیم به خرید نرم افزار ندارید یا فقط چندصفحه برای تبدیل به Word دارید می توانید پس از ارسال فایل PDF و ثبت درخواست تبدیل خود در سایت، فایل Word تبدیل شده را پس از پرداخت هزینه دریافت نمایید. هزینه تبدیل به ازای هرصفحه تنها ۲,۰۰۰ ریال است. برای اطمینان از صحت تبدیل یک نسخه نمایشی از فایل خروجی قبل از پرداخت هزینه قابل دریافت است. 

بعد از وارد کردن فایل کافیست بر روی کلید ارسال و ذخیره فایل کلیک کنید به همین سادگی فایل شما ذخیره شود .  فقط دقت داشته باشید که قبل از هر کاری مبلغ را واریز کرده باشید که به نظر بنده در مقابل کاری که این وب سایت برای رفع این مشکل کرده هزینه ناچیزی می باشد و این موضوع را در نظر داشته باشید که با پرداخت این هزینه این گروه بهتر می توانند خدمات ارائه کنند و در آینده ای نه چندان دور شاهد محصولات جدیدی از این تیم باشیم . 

برگرفته www.DonyaIT.blog.ir

www.donyait.blog.ir

تبدیل آنلاین متن فارسی PDF به Word

نظرات (۱)

با سلام
 هر کی مشکل تبدیل داره برید به این سایت
http://convertpdf.ir
مراجعه کنید با هزینه کم براتون pdf فارسی  رو به ورد تبدیل میکنه
۱۸ دی ۹۴، ۱۰:۵۱
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام و ممنون از نظرتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">