یک ویرایشگر حرفه‌ای برای کلیه متون خود باشید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

یک ویرایشگر حرفه‌ای برای کلیه متون خود باشید

۹۳/۱۲/۲۲
۰

www.donyait.blog.ir

بسیاری از افراد در حال حاضر برای نوشتن مطالب مورد نظر خود از فایل‌های متنی مختلف استفاده می‌کنند و متون خود را تایپ می‌کنند. ممکن است که این موضوع برای شما هم به وجود آمده باشد که حجم فایل‌های متنی‌تان به یکباره زیاد شود و برای ویرایش آن‌ها با مشکل مواجه شده باشید. در این مطلب به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد که با کمک آن بتوانید یک ویرایشگر حرفه‌ای برای کلیه متون خود باشید. این نرم افزار که EmEditr Professional نام دارد، محصولی از شرکت ایموراسافت است و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد کار ویرایش را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد کرد. بعضی از نرم‌افزارهایی که برای این منظور تا به حال تولید شده‌اند در هنگام بارگذاری فایل‌های متنی گسترده با حجم بسیار بالا دچار مشکل شده و بسیار کند عمل می‌کنند، اما نرم‌افزاری که امروز به شما معرفی می‌کنیم این مشکل را تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است. جالب است که بدانید این نرم‌افزار قادر است حجیم‌ترین فایل‌ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی بارگذاری کند و نسخه نهایی این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌هایی تا سقف 248 گیگابایت یعنی در حدود دو میلیارد خط را به آسانی باز کند. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما می‌توانید با کمک آن به زبان HTML در محیط این نرم‌افزار کدنویسی انجام دهید و اگر خطایی در برنامه خود داشته باشید این نرم‌افزار قادر به تشخیص آن خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار این است که شما می‌توانید با استفاده از ویژگی با نام ماکرو کلیه تغییراتی را که با استفاده از ماوس یا کیبورد روی متون خود ایجاد می‌کنید، ضبط کنید و از این قسمت می‌توانید برای بخش‌های آموزشی یا انجام اعمالی که تکرار می‌شوند استفاده کنید. این ویرایشگر، کتابخانه بزرگ و کاملی برای استفاده از زبان‌های برنامه نویسی مختلف دارد و در آخرین نسخه‌ای که از آن به کاربران ارائه شده است از زبان‌های PHP، Java، C++، C#، XML، VBScript، Ja vaScript، SQL، CSS، Python، WindowsS cript، Ruby، x86 Assembler پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید از امکان Find و Replace در محیط این نرم‌افزار استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای انتقال متن انتخابی خود از Drag & Drop استفاده کنید. شما می‌توانید برای مشاهده آسان‌‌تر متن HTML خود از یک نوار ابزار جداگانه با نام HTML Bar برای کار و ویرایش این متون استفاده کنید. کلیه پروژه‌هایی که در این نرم‌افزار باز می‌شوند در یک نمای درختی با توجه به اولویت زمان در انجام کار به شما نمایش داده خواهند شد و شما می‌توانید پروژه مورد نظر خود را به آسانی از این منوی درختی باز کنید.

 

در بخش دیگری با نام Word Complete شما می‌توانید مجموعه‌ای از کلماتی را داشته باشید که در آخرین استفاده‌ها تغییر پیدا کرده‌اند یا ویرایش شده‌اند به این ترتیب می‌توانید از صحت آخرین ویرایش‌های انجام شده توسط نرم‌افزار اطمینان پیدا کنید. شما می‌توانید EmEditr را از لینم های پایین دریافت کنید.

 

لینکـ ها :

 

یک ویرایشگر حرفه‌ای برای کلیه متون خود باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">