3 برنامه برتر پیامک فارسی برای ویندوزفون (به همراه لینک دانلود) :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

3 برنامه برتر پیامک فارسی برای ویندوزفون (به همراه لینک دانلود)

۹۳/۱۲/۲۸
۱

ویندوزفون یک سیستم‌عامل در حال توسعه است و هر روز برنامه‌های جدید وبیش‌تری برای آن عرضه می‌شود. بر خلاف انتظارات، این سیستم‌عامل برنامه‌‌های فارسی خوبی نیز دارد. یکی از بخش‌‎هایی که چندین برنامه خوب و متنوع فارسی در آن وجود دارد، بخش پیامک فارسی است. در ادامه می‌خواهیم 3 برنامه برتر این حوزه را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما و ادامه مطلب همراه شوید!

 

اس‌ام‌اس کن

اس ام اس کن

اس ام اس کن برنامه‌ای کم حجم و سرگرم کننده برای ویندوزفون است که با آن می‌توانید به مجموعه‌ای بالغ بر 100000 پیامک فارسی در موضوعات مختلف به راحتی دسترسی داشته باشید.
یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه، ویژگی شخصی سازی کامل محیط است! قابلیت‌های مهم دیگر آن عبارتند از: دسته بندی پیام‌ها در گرو‌ه‌های گوناگون، دسترسی به پیامک‌های جدید و قدیمی برنامه، امکان کپی و ارسال هر پیامک و امکان ارسال پیامک جدید به برنامه و به نمایش در آوردن آن برای کاربران برنامه!
این برنامه ویژگی‌های بسیار خوبی دارد اما باید گفت که شما باید برای دسترسی به پیامک‌ها به صورت آنلاین وارد برنامه شوید!

اس ام اس کن 1  دانلود رایگان با حجم 3 مگابایت از فروشگاه ویندوزفون


پیامچه

پیامچه

پیامچه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های فارسی ویندوزفون است که امکانات بسیار خوبی را با دارا بودن بیش از 75000 پیامک در موضوعات مختلف به کاربر می‌دهد. شما در این برنامه به احتمال زیاد به هرنوع پیامکی که علاقه دارید، می‌رسید!
قابلیت‌های مهم این برنامه عبارتند از: امکان جستجو، کیبورد فارسی، امکان ارسال ساده پیام‌ها، امکان اضافه و حذف کردن پیامک‌ها به علاقه‌مندی‌ها و منوی روان، ساده و زیبا! این برنامه رایگان بوده و از حجم بسیار کمی نیز بهره می‌برد.

پیامچه 1  دانلود رایگان با حجم 1 مگابایت از فروشگاه ویندوزفون 


PersianSmsBank

118eb1bb-af8d-401a-a50c-c529e0ec5f6a-180x300

بانک پیامک فارسی، یک برنامه مفید و کاربردی بوده که با آن می‌توانید به ۱۲۰۰۰۰ پیامک رایگان دسترسی داشته باشید. این برنامه دارای موضوهات مختلف از جمله، پیامک‌های عاشقانه، طنز، تبریک و… است که با کمک آن همیشه می‌توانید پیامک آماده برای ارسال داشته باشید.

برخی از قابلیت‌های مهم این برنامه عبارتند از: دسترسی به بیش از ۱۲۰۰۰۰ پیامک موضوعی، امکان افزودن پیام به علاقه‌مندی، جستجوی پیشرفته، رابط کاربری ساده و پیشرفته و… اشاره کرد.

122e9560-ccd7-45e0-899c-f9263fbe6216  دانلود رایگان با حجم 7 مگابایت از فروشگاه ویندوزفون

 

 
3 برنامه برتر پیامک فارسی برای ویندوزفون (به همراه لینک دانلود)

نظرات (۱)

rrr
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">