گوگل خیابان شما را تبدیل به بازی Pac-Man می‌کند! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

گوگل خیابان شما را تبدیل به بازی Pac-Man می‌کند!

۹۴/۰۱/۱۲
۱

بازی معروف Pac-Man را به‌خاطر دارید؟ به احتمال زیاد برای یک بار هم که شده آن را بازی کرده‌اید و خاطراتی را با آن دارید که شما را به چندین سال پیش می‌برد. اما اکنون گوگل تصمیم دارد دوباره شما را به دوران گذشته باز گرداند. اما در کوچه پس کوچه‌های محله خودتان، بله درست شنیدید. شما می‌توانید در خیابان‌های محله خود بدوید و امتیاز کسب کنید.

google-maps-(1)

شاید کمی عجیب باشد، اما تمام این اتفاقات آن طور که فکر می‌کنید نیست. شما در کوچه‌های مجازی محله خود بازی خواهید کرد (بحث کم کم فلسفی می‌شه) یعنی گوگل از طریق سرویس نقشه خود کوچه و خیابان‌های شما را تبدیل به مسیر بازی Pac-Man می‌کند و شما می‌توانید در آن جا بازی کنید.

این ویژگی برای مدت محدودی در ماه آوریل فعال شده است و شما اکنون می توانید از طریق سرویس نقشه گوگل آن را بازی کنید. برای شروع وارد گوگل مپس شوید و از قسمت زیرین صفحه نمایش، گزینه مربوط به بازی را همانند شکل زیر انتخاب کنید تا محیط نقشه تغییر کند و وارد جریان بازی شوید.

google-maps

از طریق لینک زیر نیز می‌توانید وارد سرویس نقشه گوگل شوید:

maps.google.com

آیا جالب بود؟ خاطرات خود با این بازی را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

گوگل خیابان شما را تبدیل به بازی Pac-Man می‌کند!

نظرات (۱)

خیلی جالبه
تجدید خاطره!!
۱۳ فروردين ۹۴، ۲۱:۵۰
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
☺☻☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">