چه تعداد پیامک در روزهای عید بین کاربران رد و بدل شد؟ :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

چه تعداد پیامک در روزهای عید بین کاربران رد و بدل شد؟

۹۴/۰۱/۱۵
۰

sms_privacy-580-90

به طور معمول، آمار پیامک‌های ارسالی در روزهای عید و به خصوص در نخستین روز، از تمام سال بیشتر است. اما می‌دانید چه تعداد SMS امسال رد و بدل…

sms_privacy-580-90

به طور معمول، آمار پیامک‌های ارسالی در روزهای عید و به خصوص در نخستین روز، از تمام سال بیشتر است. اما می‌دانید چه تعداد SMS امسال رد و بدل شده است؟

همراه اولی‌ها طی 24 ساعت آغازین تعطیلات نوروزی، با ارسال یک میلیارد و 163 میلیون و 676 هزار و 959 پیامک، به استقبال سال نو رفتند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی تعطیلات نوروزی (29 اسفندماه 93 تا پایان 14 فروردین ماه 94) بیش از 10 میلیارد و 700 میلیون پیامک در شبکه همراه اول ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، طی 15 روز تعطیلات نوروزی، در شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور، 10 میلیارد و 794 میلیون و  805 هزار و 608 پیامک ارسال شده است.

همراه اول در طرح نوروزی امسال که از یکم فروردین تا پایان 13 فروردین ماه اجرا شد، برای تمامی مشترکین خود به قید قرعه، 5 مبلغ «یک هزار تومانی»، «2 هزار تومانی»، «5 هزار تومانی»، «10 هزار تومانی» و «50 هزار تومانی» اعتبار هدیه در نظر گرفته بود.

در سوی دیگر ایرانسل قرار دارد که در طی روزهای عید، 8 میلیارد و 640 میلیون و 836 هزار و 85 پیامک از طریق آن ارسال شده است.

اگر میزان این دو اپراتور را با یکدیگر جمع کنیم و سهمی هم برای رایتل و تالیا در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که بیش از 20 میلیارد پیامک در روزهای عید نوروز ارسال شده است که عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد.

چه تعداد پیامک در روزهای عید بین کاربران رد و بدل شد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">