این دوچرخه می‌تواند فراگیری دوچرخه سواری را برای کودکان آسان‌تر کند! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

این دوچرخه می‌تواند فراگیری دوچرخه سواری را برای کودکان آسان‌تر کند!

۹۴/۰۳/۰۷
۰

آموزش دوچرخه سواری برای کودکان با مشکلات زیادی نظیر صاف بودن تایرها، زنجیر کثیف و… مواجه است اما اخیرا یک کمپانی تمام این مشکلات را بر طرف کرده است.

سال گذشته یک ایده جدید توسط کمپانی Priority مطرح شد که یک دوچرخه ارزان قیمت و سبک بود که همانند دوچرخه‌های معمول طراحی شده بود و اکنون این کمپانی توانسته است این ایده را عملی سازد و دوچرخه‌هایی را با قیمت پایین برای دوچرخه سواری عادی و آموزش دوچرخه سواری برای کودکان تولید کند.

1270846947687352936

علاوه بر این، کمپانی مذکور پایه‌های نگهدارنده‌ای را نیز تولید کرده است که استفاده از آن‌ها راحت‌تر از پایه‌های متداولی است که کودکان برای یادگیری دوچرخه سواری استفاده می‌کنند. از طریق این پایه‌های کمکی افراد می‌توانند بدون نیاز به آچار و… به سادگی هرچه تمام پایه را به دوچرخه متصل نمایند و یا از آن خارج کنند (استفاده از پایه‌های کمکی باعث می‌شود که کودک در حین دوچرخه سواری نیافتد)

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که دوچرخه فوق الذکر از سیستم عادی هدایتی استفاده می‌کند که در اغلب دوچرخه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این باعث می‌شود که کودکان بعد از یادگیری دوچرخه سواری توسط این محصول، برای استفاده از سایر دوچرخه‌ها دچار مشکل نشوند. البته نکته مثبتی که در این خصوص وجود دارد بدنه سبک و آلومینیومی آن است.

1270846947802608744

ویژگی دیگر این دوچرخه به تایرهای آن باز می‌گردد که بر خلاف تایر‌های عادی دیگر نیازی نیست که به آن‌ها باد پمپ کنید و با کمک حفره‌هایی که بر روی آن طراحی شده است ضربات دفع می‌شود و دیگر مشکلات باد کردن لاستیک را نیز ندارند.

1270846947831305064

این کمپانی پایه‌های کمکی خود را Priority Star System می‌نامد که استفاده از آن‌ها آسان است. این پایه‌های کمکی سه حالت دارند که حالت سوم برای کودکان تازه کار است و در آن پایه‌ها مستقیما به زمین چسبیده‌اند، در حالت دوم پایه‌ها کمی از زمین فاصله دارند که باعث می‌شود کودک بتواند تعادل دوچرخه را حفظ نماید و در حالت یکم نیز پایه کاملا با زمین فاصله دارد و کودک می‌تواند یک دوچرخه سواری عادی را تجربه کند اما اگر تعادل خود را از دست داد در این صورت پایه کمکی وی را یاری خواهد کرد.

1270846947888368744

این دوچرخه ترکیب ساده‌ای دارد و افراد می‌توانند آن را در مدت 15 دقیقه راه اندازی کنند. این محصول در دو سایز عرضه شده است که نوع 12 اینچی آن برای کودکان دو تا چهار سال است و نسخه 16 اینچ آن برای کودکان چهار تا هشت ساله طراحی شده است. نسخه کوچک‌تر در حالت عادی 250 دلار و نسخه بزرگ‌تر 260 دلار قیمت دارد اما اگر در کمپین Kickstaret آن‌ها را خریداری کنید به تریتب 200 و 210 دلار می‌بایست بپردازید.

این دوچرخه می‌تواند فراگیری دوچرخه سواری را برای کودکان آسان‌تر کند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">