تویوتا (Toyota) با‌ ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان در سال 2015 :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تویوتا (Toyota) با‌ ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان در سال 2015

۹۴/۰۳/۱۲
۰

شرکت تویوتا، یکی از برترین کمپانی‌های خودروسازی جهان در چند سال اخیر بوده است؛ امسال نیز این کمپانی ژاپنی، بار دیگر با ارزش‌ترین برند در میان شرکت‌های خودروسازی شد. براساس تحقیقات صورت گرفته میان برندهای مختلف، این شرکت خودروسازی ژاپنی دارای ارزشی در حدود ۲۸.۹ میلیارد دلار است که همین موضوع سبب شده است تا تویوتا بار دیگر، با ارزش‌ترین خودروساز جهان .

toyota-emblem-1

نکته جالب توجه اختلاف معنا دار ارزش این سه کمپانی با سایر کمپانی‌ها است؛ چرا که هوندای رده چهارمی، ارزش 13.3 میلیارد دلاری دارد و اختلافش با 3 برند با ارزش بسیار مشهود به نظر می‌رسد. کمپانی‌های فورد با ارزش ۱۳.۱ میلیارد دلار  نیسان، آئودی، فولکس واگن، لندرور و لکسوس به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

100 برند با ارزش دنیا نیز بر اساس سهم سهام‌دارن کمپانی‌ها، دیدگاه مصاحبه‌شوندگان و برداشت آن‌ها از برندها تعیین می‌شود. در رده‌بندی کلی، شرکت اپل با ارزش 246.9 میلیارد دلار در مکان اول قرارگرفته و گوگل با ارزش 173.6 میلیارد دلار و مایکروسافت با ارزش 155.5 میلیارد دلار در مکان‌های بعدی قرار دارند.

تویوتا (Toyota) با‌ ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان در سال 2015

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">