نصب آفلاین افزونه های گوگل کروم :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

نصب آفلاین افزونه های گوگل کروم

۹۴/۰۳/۱۳
۳

مان طور که می دانید برای دانلود افزونه های مرورگر گوگل کروم باید به فروشگاه کروم مراجعه نموده و افزونه مورد نظر را دریافت کرد. گاهی اما ممکن است امکان دانلود از استور گوگل نباشد و یا به هر شکل نیاز به فایل crx افزونه داشته باشیم. در ادامه دو راه جهت دستیابی به افزونه های کروم خدمت شما معرفی می کنیم.

راه نخست قبلا در بعضی سایت ها معرفی شده بود که با تغییراتی که گوگل داشته ناممکن شده و در اینجا طبق این تغییرات عمل می کنیم. ابتدا شناسه افزونه را بدست می آوریم. برای مثال آدرس افزونه RSS Feed Reader به این شکل است:

https://chrome.google.com/webstore/detail/rss-feed-reader/pnjaodmkngahhkoihejjehlcdlnohgmp

شناسه این افزونه بعد از نام آن و بعد از آخرین / می باشد یعنی: pnjaodmkngahhkoihejjehlcdlnohgmp


البته ممکن است به مانند همیشه تغییراتی در آدرس افزونه های گوگل صورت گیرد که شما باید نوع شناسه را بشناسید که شامل تعدا زیادی حروف انگلیسی مانند گزینه بالاست. حالا باید شناسه افزونه موردنظر را در لینک زیر بجای عبارت DonyaIT جای دهید.

https://clients2.google.com/service/update2/crx?response=redirect&prodversion=38.0&x=id%3DDonyaIT%26installsource%3Dondemand%26uc

پس از گذاشتن شناسه افزونه بجای DonyaIT باید لینکی به شکل زیر داشته باشید.

 

https://clients2.google.com/service/update2/crx?response=redirect&prodversion=38.0&x=id%3Dpnjaodmkngahhkoihejjehlcdlnohgmp%26installsource%3Dondemand%26uc

حالا لینک دانلود آماده شده و کافیست آنرا در آدرس بار مرورگر خود وارد کرده و اینتر را بفشارید. فایل crx افزونه دانلود می شود که باید آن را در پوشه حاوی افزونه های کروم قرار دهید. سپس آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

آدرس فولدر افزونه های گوگل کروم در ویندوز:

C:\Users\pc name\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions

 

راه بعدی دانلود فایل افزونه های کروم استفاده از یک سایت اینترنتی است. به اینجـــا مراجعه کرده و آدرس افزونه مورد نظر را در کادر موجود وارد نمایید. سپس بر روی دکمه Download extension کلیک کنید. فایل crx در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به همان نحوی که در بالا گفتیم استفاده کنید. همچنین می توانید از پوشه حاوی افزونه های کروم در کامپیوتر خود کپی گرفته و در دفعات بعدی در سیستم خود یا دیگران استفاده کنید.

 

نصب آفلاین افزونه های گوگل کروم

نظرات (۳)

ممنون سایت بروزی دارید 
۳ تیر ۹۴، ۰۳:۵۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون
سایت بروزی دارید ممنون
سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه سایت منو با عنوان چت روم لینک کن

WwW.HisChat.IR

چت روم شلوغ هیس چت چتروم چت

مــــــرســـــی :)
۱۳ خرداد ۹۴، ۱۵:۵۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
ما چت‌روم ها رو لینک نمیکنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">