مدیر عامل مایکروسافت تغییر کرد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

مدیر عامل مایکروسافت تغییر کرد!

۹۴/۰۳/۱۸
۰

مدیر عامل مایکروسافت تغییر کرد: طی دو روز گدشته اتفاقات جالبی در دنیای فناوری رخ داد ، یکی از جالب ترین خبر های روز دنیای فناوری تغییر مدیر عامل کمپانی مایکروسافت بود ، مدیر عامل این غول دنیای فناوری تغییر یافت ، ستیا نادلا چهل و هفت ساله سکان هدایت کمپانی بزرگ مایکروسافت را در دست گرفت ، وی یکی از مدیران ارشد کمپانی مایکروسافت است و در قسمت های مختلف این شرکت در سمت های مختلفی خدمت کرده است ، اما این بار وی سکان هدایت این شرکت بزرگ را در دست گرفت.

نادلا فارغ‌التحصیل رشته مهندسی ارتباطات الکترونیک می باشد ، او قبلا در بخش پلتفر‌م‌های محاسباتی مایکروسافت و سرویس های توسعه دهنده ابری فعالیت می کرد. وی هم اکنون در بالاترین سمت سازمانی مایکروسافت قرار گرفته است. با انتخاب وی ، استیو بالمر مدیر عامل اسبق مایکروسافت جای خود را به نادلا داد.

چند نکته درباره ستیا نادلا:

۱- وی چندین سال است در کمپانی مایکروسافت مشغول به کار است و یکی از کهنه کارترین کارمندان این کمپانی است.

۲- وی یکی از کارشناسان فضای ابری در مایکروسافت بود ، اسکای درایو ، ایکس باکس ها و چندین طرح دیگر مربوط به تخصص وی در این کمپانی است.

۳- وی علاقه زیادی به فضای های ابری است و در پیامی به کارمندانش ، آنها را به فعالیت بیش از بیش در این فضا ترغیب کرد ، او گفت : ما باید به چیزی بالاتر از کامپیوتر های امروزی فکر کنیم و سیستم های بسیار پیشرفته تری ارائه نماییم.

۴- وی در سیاست کاری خود فعالیت در حوزه سخت افزار رو هم قرار داده است و تمرکز گرایی در حوزه نرم افزار رو شیوه ای منسوخ می داند.

۵- او علاقه زیادی به یادگیری دارد ، حتی امروزه با کمی وقتی که دارد سعی میکند در دوره های آموزشی آنلاین شرکت کند تا روز بروز اطلاعاتش را در دنیای علم افزایش دهد.

۶- بیل گیتس مربی واقعی وی است: او همیشه از بیل گیتس به عنوان مربی خود نام می برد ، و تمامی موفقیت هایش را مدیون اوست.

مدیر عامل مایکروسافت تغییر کرد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">