اندروید 5.0.1 در یک قدمی اچ‌تی‌‌سی وان M9 :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اندروید 5.0.1 در یک قدمی اچ‌تی‌‌سی وان M9

۹۳/۱۰/۰۱
۰

گوگل با انتشار آخرین نسخه از سیستم عامل خود که اندروید 5 یا لالی پاپ نامیده می‌شد اغلب کمپانی‌ها را به تکاپو وا داشت تا هرچه سریع‌تر این نسخه را برای اسمارت فون‌های خود منتشر کنند. اما متاسفانه یا خوشبختانه این تکاپو تاکنون در اغلب شرکت‌ها به نتیجه نرسیده است و هنوز پرچم‌داران آن‌ها نیز نمی‌توانند از اندروید آب نبات چوبی استفاده کنند (البته شرکتی مثل ال‌جی این به‌روز رسانی را منتشر کرده است).

android-5.0.1-htc-2

تاکنون تصاویر زیادی از اندروید 5 بر روی گوشی‌های مختلف منتشر شده است که نشان می‌دهد این اسمارت فون‌ها هر چه سریع‌تر به آخرین نسخه، به‌روز رسانی خواهند شد و در حالآزمایش هستند. اما امروز نیز تصاویری از اندروید 5 و سنس 6 بر روی اچ‌تی‌سی وان M9 توسط LlabTooFeR منتشر شده است. آنچه از این تصاویر می‌توان دریافت کرد این است که اچ‌تی‌سی بخش‌های جدیدی را در آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به پرچم‌دار خود افزوده است. بخش‌هایی نظیر نمایش نوتیفیکیشن‌ها در صفحه قفل، تنظیمات سریع و… . همچنین در این نسخه قابلیت‌های شخصی سازی نیز افزایش یافته است و نسبت به نسخه‌های قبلی شاهد انیمیشن‌های زیادی هستیم. تصاویر منتشر شده مربوط به اندروید 5.0.1 هستند و گویا اچ‌تی‌سی نیز همانند سامسونگ اندروید 5.0.0 را برای پرچم‌دار خود منتشر نخواهد کرد و به صورت یک پرش کوتاه بر روی اندروید 5.0.1 کار می‌کند.

اندروید 5.0.1 در یک قدمی اچ‌تی‌‌سی وان M9

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">