تعریف بیل گیتس از انسان بودن چیست؟! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تعریف بیل گیتس از انسان بودن چیست؟!

۹۴/۰۳/۲۱
۳

Bill Gates

در یک ویدیو که برای رقابت «Big History Project» منتشر شده؛ «بیل گیتس» می‌گوید که چه چیزی انسان را از سایر موجودات کره زمین متمایز می‌کند.

انسان بودن به چه معناست؟ این سوال ساده‌ای است. به‌هرحال، همه ما خودمان انسان هستیم. پس احتمالا می‌توانیم بفهمیم که انسان بودن چگونه است. اما این سوالی است که توسط فلاسفه و مدرسان طی هزاران سال پرسیده شده، پاسخ داده شده، و دوباره پاسخ داده شده است!

در یک ویدیو که سه‌شنبه در صفحه یوتوب «Gates Notes» منتشر شد؛ موسس مایکروسافت، بیل گیتس به این سوال پاسخ داده است.

برای گیتس، چیزی که ما را به عنوان یک گونه از سایرین جدا می‌کند، این است که به شکل عمیقی اجتماعی هستیم. ما یادگرفته‌ایم که دانش را به شکل مفهومی از یک نسل به نسل بعدی منتقل کنیم و با کمک این موضوع هر نسل توانسته پایش را بر شانه‌های نسل قبلی گذاشته و تاثیری بر پیشرفت نوع بشر با کمک ابزار بهتر و دانش عمیق‌تر نسبت به جهان، داشته باشد.

این ویدیو بخشی از یک رقابت جهانی تصویری از طرف Big History Project است. یک تلاش علمی توسط معلمان، مدرسان و دانشمندان که به دنبال پاسخ سوالات بزرگ درباره گذشته، آینده و حال هستند. یک ویدیوی دیگر درباره معنی انسانیت، توسط «Talk Nerdy To Me» می‌گوید که توانایی خلق و لذت‌بردن از هنر چیزی است که ما را از سایر گونه‌ها جدا می‌کند.

در زیر همچنین می‌توانید ویدیوی صحبت‌های بیل گیتس را مشاهده کنید.

تعریف بیل گیتس از انسان بودن چیست؟!

نظرات (۳)

وب متفاوت و بسیار خوبی دارین

۲۱ خرداد ۹۴، ۲۲:۵۲
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">