بهترین گوشی‌های 5.5 و 6 اینچی و ارزان در بازار! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

بهترین گوشی‌های 5.5 و 6 اینچی و ارزان در بازار!

۹۴/۰۳/۲۵
۰

اگر بخواهید هم اکنون یک اسمارت‌فون یا فبلت غول پیکر برای خود تهیه کنید، طبیعتا بایستی به سمت پرچم‌داران بازار رفته و حسابی خرج کنید. محصولاتی همچون گلکسی نوت 4، آی‌فون 6 پلاس و …! اما خب این محصولات گران بوده و خیلی از کاربران علاقه‌مند به دنیای فناوری توانایی خرید این پرچم‌داران را ندارند؛ اما این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید گوشی خوب و بزرگی برای خود تهیه کنید! به همین منظور چرخی در بازار زدیم و دیدیم که می‌توان با صرف هزینه کمتری نیز یک فبلت خوب را تجربه کرد!

لازم به ذکر است ما در این لیست به سراغ اسمارت فون‌های 5.5 و 6 اینچ با بهای کمتر از 200 دلار (نزدیک به 700 هزار تومان) رفته‌ایم.

 

Asus Zenfone 2 (نسخه با رم داخلی 2 و حافظه 16 گیگابایتی)

یکی از آخرین ستاره‌های تولید شده توسط کمپانی خوش‌نام ایسوس، Zenfone 2 است که ابتدا با کانفیگی قدرتمند وارد بازار شد. محصولی که از 4 گیگ رم بهره برده و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت فضا را در اختیار شما قرار می‌داد. خب طبیعتا این محصول قیمت بالایی داشته و هم اکنون در بازار کشور ما در حدود 1.5 میلیون تومان بها دارد.

اما نگران نباشید، ایسوس نسخه ارزان‌تر این گوشی را نیز به بازارهای جهانی عرضه کرده است. محصولی با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی که به اکثر نیازهای شما پاسخ خواهد داد. این محصول که از اندروید لالی پاپ نیز پشتیبانی می‌کند، دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و وضوح آن FHD است. پردازنده 4 هسته‌ای Intel Atom Z3560 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز نیز آماده خدمت به شماست. همچنین این محصول توانایی پشتیبانی از شبکه LTE را نیز دارد.

Asus-Zenfone-2-(2)

 

Lenovo K3 Note

به ماه مارس باز می‌گردیم، زمانی که محصول جدید لنوو با نام K3 Note تنها در کشور چین عرضه شد؛ اما به زودی این محصول زیبا و قدرتمند به سایر نقاط جهان نیز راه پیدا کرد. فبلت جدید لنوو، با توجه به مشخصاتش از قیمت خوبی برخوردار است. این محصول در نقاطی با نام Lemon K3 Note نیز شناخته می‌شود.

K3 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و وضوح FHD نشان از یک اسمارت فون خوب دارد. فبلت خاص لنوو از پردازنده مدیاتک مدل MT6752 در کنار 2 گیگابایت رم بهره برده و 16 گیگ حافظه داخلی نیز بر روی قرار داده شده است. K3 توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را داشته و باتری آن 3 هزار میلی آمپر است. این کمپانی از دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو برای K3 استفاده نموده است. متاسفانه این گوشی توانایی پشتیبانی از شبکه LTE را ندارد.

Lenovo-K3-Note-(3)

 

Lenovo S930

بازهم محصولی از کمپانی لنوو! البته این فبلت کمی قدیمی‌تر از K3 Note است! این دستگاه یکی از ارزان‌قیمت‌ترین فبلت‌های این کمپانی محسوب می‌شود. S930 یک صفحه نمایش 6 اینچی داشته و از وضوح HD برخوردار است. 1 گیگابایت رم، 8 گیگ حافظه داخلی در کنار پردازنده 4 هسته‌ای مدیا تک مدل MT6582 از مشخصات سخت افزاری این فبلت غول پیکر است. دوربین پشتی S930 قدرتی 8 مگاپیکسلی داشته و دوربین جلویی آن تنها 1.6 مگاپیکسل است. یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری وظیفه روشن نگاه داشتن این فبلت را به عهده دارد. سیستم عامل این محصول اندروید نسخه 4.2 است که کمی انتخاب آن را سخت می‌کند!

lenovo-smartphone-s930-front-back-2

 

 

Nokia Lumia 1320

بله ما هم می‌دانیم که از معرفی این مدل حدود 2 سال می‌گذرد! اما همین محصول می‌تواند یکی از به‌روزترین دستگاه‌های وینفونی باشد که با نصب Windows 10 به کلی تغییر کرده و به یک گوشی روز بدل گردد. 1320 جز خوش قیمت‌ترین محصولات نوکیاست. فبلتی 6 اینچی با وضوح مناسب HD که از پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون S4 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد. این محصول یک باتری 3400 میلی آمپری نیز بر روی خود دارد. از دیگر مشخصات این فیلت می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، یک گیگابایت رم، 8 گیگ حافظه داخلی، دوربینی 5 مگاپیکسلی و اسلات کارت حافظه اشاره کرد.

Nokia_Lumia_1320

بهترین گوشی‌های 5.5 و 6 اینچی و ارزان در بازار!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">