این فرد بدترین شغل دنیا را دارد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

این فرد بدترین شغل دنیا را دارد!

۹۳/۱۰/۰۳
۰

 

 

شاید شما هم از کسانی باشید که از شغل خود ناراضی هستید و احساس می‌کنید که با داشتن این شغل بسیار مورد ظلم واقع شده‌اید، ولی تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شغل‌های بسیار بدتری در جهان وجود دارند که کار شما دربرابر آن مثل پادشاهی است؟ برای نمونه در این بخش می‌توانید فردی که بدترین شغل دنیا را دارد مشاهده کنید.

این فرد مسئول رسیدگی به نیازها و امور اینترنتی کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی است که شهرت او در تمام جهان به رفتارهای عجیب و رویکردهای نامتعارف و دم‌دمی مزاج بودن است. کافی است تا به این عکس نگاه کنید تا میزان استرس را در کار این فرد مشاهده کنید زیرا هر آن ممکن است نه تنها کار برای این مرد به پایان برسد، بلکه جان او نیز در خطر است!

کیم جونگ ایل تقریبا تمامی سران کشور کره شمالی که در زمان پدر او در این کشور برای خود مقام و منزلتی داشتند را با دستور مستقیم خود اعدام کرده است و این امر شامل بسیاری از اعضای خانواده‌اش نیز می‌شود. در این میان در نظر بگیرید که این فرد با شغل خود چقدر در استرس مرگ و زندگی به سر می‌برد.

کافی است تا یک صفحه اینترنتی مطابق با میل کیم جونگ ایل کار نکند، مهم نیست که مسئول آن سرور جهانی صفحه باشد یا این‌که شرکت خدمات دهنده با شناسایی آی‌پی در منطقه اقدام به مسدود کردن آن کرده باشد و یا هر دلیل دیگری برای این امر وجود داشته باشد زیرا تمامی ایرادها از دید رهبر کره شمالی از سوی این فرد در نظر گرفته خواهد شد.

پس با این شرایط به سر کار خود بروید و قدر شرایط فعلی خودتان را بدانید زیرا در سطح فناوری اطلاعات نیز شغل‌هایی این‌چنینی وجود دارند که جان فرد در آن به بازی گرفته می‌شود و صد البته با توجه به شرایط هک شدن سونی توسط دولت کره شمالی باید کار این فرد را سخت‌تر از پیش دانست زیرا بسیاری از هکرها به صورت ناخودآگاه با به‌راه افتادن این جنجال رسانه‌ای به هک کردن سیستم‌های کره شمالی علاقه‌مند شده‌اند.

این فرد بدترین شغل دنیا را دارد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">