غولی از آسیا: قدرتمند، ارزان و زیبا‌ ! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

غولی از آسیا: قدرتمند، ارزان و زیبا‌ !

۹۳/۱۰/۰۳
۰

دیگر به دیدن و شنیدن تیتر غول‌های آسیایی عادت کرده‌ایم! با شرایط کنونی احتمالا هر دو ماه یک‌بار باید منتظر عرضه یک گوشی عجیب و غریب که از آخرین سخت افزارهای بازار بهره برده و قیمت بسیار پایینی نیز دارد باشیم!

همان‌طور که می‌دانید محل تولد اکثر این هیولاها چین است و Meizu یکی از شرکت‌هایی‌ست که در این چند وقت یک تنه قصد دارد تا برندهای معتبر را ورشکسته کند!(البته تنها قصد دارد)

این بار قصد داریم تا محصولی را به شما معرفی کنیم که با مشخصاتش می‌تواند یک تنه رقیبی برای محصولات برتر بازار بوده و با قیمت پایینش قاتل آن‌ها لقب بگیرد! Meizu به تازگی از یک اسمارت فون آبی رنگ پرده برداری کرده است. یک محصول جذاب و ارزان. این دستگاه می‌تواند به عنوان یک فبلت تا مدت‌ها در کانون توجه کاربران باشد. اگر بخواهیم شروع کنیم، باید بگوییم این فبلت با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IGZO کمپانی شارپ و رزولوشن FHD توانسته است چگالی پیکسلی 403ppi را برای شما فراهم کند. تا اینجا که عالی است؛ اما اگر بدانید این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 3 نیز پشتیبانی می‌شود، دیگر هیچ مشکلی ندارد.

 

پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیا تک با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و رابط گرافیکی دو هسته‌ای Mali T760 با قدرت 600 مگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم نشان از یک سخت‌افزار قدرتمند دارد.

در پشت این اسمارت فون زیبا، ما شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی قدرتمند هستیم که توسط سامسونگ تولید شده و از دو LED نیز بهره گرفته است. دوربین سلفی این غول نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد که از حسگرهای omnivision استفاده می‌کند.

M1 Note توانایی بهره‌گیری از شبکه LTE را داشته و می‌تواند از دو سیم کارت نیز پشتیبانی کند. به جز این موارد، M1 دارای درگاه مادون قرمز بوده که می‌توانید از طریق آن به کنترل دستگاه‌های اطرافتان بپردازید، بلوتوث نسخه 4.0، وای‌فای با سرعت بالا و A-GPS نیز از دیگر امکانات این دستگاه چینی است. باتری این غول نیز 3140 میلی‌آمپر قدرت دارد.

M1 Note نسبت به امکانات و البته طراحی‌اش یک اسمارت فون جمع و جور به حساب می‌آید، ضخامت 8.9 میلی‌متری و وزن 145 گرمی آن این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

این محصول که در رنگ‌های سفید، آبی، زرد، سبز و صورتی عرضه خواهد شد، با قیمتی تنها 160 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و 192 دلار برای مدل 32 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

اگر این محصول به تولید عمده رسیده و بتواند به بازارهای خارج از چین هم راه پیدا کند، بدون شک می‌تواند مهم‌ترین رقیب برندهای معتبر باشد. این‌طور نیست؟

 

غولی از آسیا: قدرتمند، ارزان و زیبا‌ !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">