چگونه درخواست‌های بازی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک را مسدود کنیم. :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

چگونه درخواست‌های بازی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک را مسدود کنیم.

۹۳/۱۰/۰۳
۰

 

بدون شک شبکه احتماعی فیس‌بوک که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود، کاربرانی ایرانی فراوانی دارد ولی یکی از مواردی که همیشه برای ما عذاب آور است، درخواست‌های بازی توسط دوستان ماست. مجسم کنید که چراغ نوتیفیکیشن موبایل شما روشن می‌شود و یا صدای نوتیفیکیشن را از کامپیوتر خود می‌شنوید و پس از مراجعه به صفحه فیس‌بوک با یک پیام اعصاب خرد کن روبرو می‌شوید: … شما را به بازی کردن … دعوت کرده است. این موضع واقعا در برخی از مواقع غیرقابل تحمل خواهد بود و کمتر کسی دوست دارد درخواست‌های بازی را در فیس‌بوک خود مشاهده کند، به همین دلیل در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه درخواست‌های بازی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک را مسدود کنیم.

نخستین گام برای شروع کار این است که از طریق صفحه فیس‌بوک در کامپیوتر خود گزینه Games را از نوار سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

1-1

در گام دوم، پس از باز شدن صفحه مربوط به بازی‌ها باید از نوارهای بالای تصویر ( زیر نوار منوی اصلی فیس بوک و داخل صفحه) گزینه activity  را انتخاب کنید.

1-2

پس از این کار در صفحه روبروی خود گزینه invites را انتخاب نما‌یید تا گام سوم را نیز پشت سر بگذارید.

در چهارمین گام باید بین گزینه‌های انتخاب بازی‌ها به صورت تکی و یا انتخاب نادیده گرفتن تمامی گزینه‌ها، یکی را انتخاب کنید. برای انتخاب هر بازی می‌توانید در مقابل نام بازی گزینه block را انتخاب کنید و در صورتی که می‌خواهید تمامی درخواست‌ها را مسدود کنید نیز باید مشابه تصویر، گزینه Ignore all را برگزینید.

1-3

در پنجمین گام یک دیالوگ باکس برای شما گشوده می‌شود که  شامل یک پیام است و باید در این مرحله روی گزینه Block کلیک کنید.

1-4

پس از سپری کردن مرحله پنجم، در مرحله ششم یک پیام دیگر برای شما در یک پنجره مجزا نمایش داده می‌شود که جهت تائید فرایند انجام شده باید در آن گزینه confirm  را انتخاب کنید تا از شر این درخواست‌های اعصاب خردکن راحت شوید.

1-5

به این ترتیب دیگر لازم نیست کسی را که برای شما درخواست بازی را ارسال کرده است، از میان لیست دوستان خود خارج کنید و به صورت محترمانه و بدون آگاهی یافتن او می‌توانید این بازی‌ها را مسدود کرده و دوستی خود را با این فرد ادامه بدهید.

چگونه درخواست‌های بازی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک را مسدود کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">