بازی کلش آو کلنز با قابلیت‌های گسترده به‌روز شد (با معرفی تغییرات) :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

بازی کلش آو کلنز با قابلیت‌های گسترده به‌روز شد (با معرفی تغییرات)

۹۴/۰۴/۱۰
۰

clash-update

دقایقی پیش، بازی محبوب و معروف Clash of Clans به نسخه جدید خودش به روز شد و تغییراتی نسبتا زیاد که مدت‌هاست منظرش بودیم، در بازی به وجود آمد. به اختصار با همدیگر این به‌روز رسانی مهم را مرور می‌کنیم.

 

۱- ساختمان جدیدی با نام Dark Spell Factory (کارخانه طلسم سیاه)

این ساختمان جدید، به نوعی هم راستا با کارخانه طلسم ساز معمولی ایجاد شده که از اکسیر سیاه (Dark Elixir) بهره می‌برد و سه اسپل یا طلسم جدید را به بازی اضافه می‌کند. به طور حتم این طلسم‌ها، روند بازی در حملات را تا حد زیادی دگرگون خواهد کرد.

این 3 اسپل شامل موارد زیر است؛ از تاون هال 8 قادر به ساختن آن‌ها بوده و نصف طلسم‌های نرمال فضا اشغال می‌کنند.

– Poison Spell (طلسم سمی): یک ابر سمی ایجاد می‌کند که نیروهای دفاعی حریف را ضعیف کرده و از جانشان کم خواهد کرد.
– Eartquake Spell (طلسم زمین لرزه): با ایجاد یک زمین لرزه، مقاومت ساختمان‌ها را با درصد مشخصی، کاهش می‌دهد.
– Haste Spell (طلسم شتاب): در اینجا تنها بر سرعت نیروهای شما افزوده خواهد شد و قدرت‌شان تغییری پیدا نمی‌کند.

۲- ساخت Air Sweeper دوم

ظاهرا همچنان حملات با دراگون، یکی از اصلی‌ترین تاکتیک‌ها در وار محسوب می‌شود و بدین خاطر سازنده، امکان ساخت ایر سوئیپر دوم یا جاروی هوایی را هم از تاون هال ۹ به بعد فراهم کرده است.

۳- دراگون لول پنج

ظاهرا قرار نیست که اژدها با نیروهای دفاعی بیشتر، از بازی خارج شود چرا که لول پنج اژدها از سطح هوم تاون ۱۰ در دسترس قرار گرفته تا بتوان با خرج مقدار بسیار زیادی اکسیر، اژدهایی ابر قدرت ساخت. همچنین با هوم تاون سطح ۹، می‌توان دراگون لول 4 را با 7 میلیون اکسیر ساخت!

۴- لیگ‌های جدید

دو لیگ جدید هم برای افرادی که میزان زیادی از trophy دارند، ایجاد شده است.

۵- عدم آسیب‌پذیر مخازن

ظاهرا پس از اعتراضاتی که بسیاری از کاربران در آسیب پذیر بودن مخازن خود در برابر طلسم‌ها داشتند، حال این انبارهای طلا و اکسیر در برابر اسپل‌ها مقاوم شده و دیگر نمی‌توان از این طریق، منابع به دست آورد.

- سایر تغییرات

میزان تغییرات محدود به موارد بالا نیست و گزینه‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. از الان شما می‌توانید حتی چت‌ها را فیلتر کنید! ظاهر ساخت نیروها تغییر کرده و می‌توانید بین ساختمان‌های نظامی خود سوییچ کنید. هزینه ساخت طلسم کم‌تر شده و حتی در صورت فول بودن، باز می‌توانید اسپل بعدی را بسازید. مقاومت برخی از ساختمان‌ها نیز افزایش یافته و تیرهای آرچر تاور سریع‌تر حرکت می‌کنند؛ همچنین ملکه و کینگ، تمایل کم‌تری در حمله به دیوار پیدا کرده‌اند. از زبان‌های چینی و عربی (فارسی) به صورت رسمی پشتیبانی می‌شود و بدین خاطر، ظاهر فونت فارسی تغییر کرده است.

در کل بایستی هدف اصلی سوپر سل از ایجاد این تغییرات جدید را، علاوه بر رفع برخی نواقص و بهبود شرایط بازی، دمیدن جانی تازه به کالبد بازی دانست تا کسانی که از شرایط بازی تا حدی خسته شده و کلش آو کلنز برایشان به نوعی تکراری شده است، انگیزه مجددی برای ادامه بازی پیدا کنند.

بازی کلش آو کلنز با قابلیت‌های گسترده به‌روز شد (با معرفی تغییرات)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">