برترین استراتژی چیدمان در نقشه بازی کلش آو کلنز Clash Of Clans :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

برترین استراتژی چیدمان در نقشه بازی کلش آو کلنز Clash Of Clans

۹۴/۰۴/۱۶
۰

بازی کلش آو کلنز که معرف حضور همه دوستان هست. تمام Clash Of Clans بازها با موضوع نحوه چیدمان تجهیزات و ساختمانها در مپ که دارند سر و کله میزنند و در مورد اون با دوستان کلش بازشون بحث میکنند. تمام پلیرها میدانند که نحوه چیندن تجهیزاتشان باید طوری باشد که در زیر حمله دشمن (Attack) کمترین منابع را از دست بدهند این امر به فاکتورهای زیادی در طول بازی برمیگردد و شاید مهمترین چیندن وسایل و ساختمانها در نقشه باشد. اندرویدزوم در این پست مفصلا این موضوع را برای طرفداران COC شرح میدهد با ما همراه باشید.

سایت clashofclans-tools.com امکاناتی در اختیار گیمران قرار میدهد تا بتوانند بهترین استرتژی چیدمان در مپ را از دید برترین کلش بازان دنیا بررسی کنند این ویژگی با توجه به لول town hall(فرمانداری) و سبک بازی شما بر اساس War ،Trophy ،Hybrid ،Farming قابل تنظیم است همچنین میتوانید در هر نقشه بصورت آنلاین حمله کتید یا نقاط ضعف (heat maps) آن را ببینید. اندرویدزوم در ادامه به توضیح مختصر درباره سبک موجود در COC و بررسی بهترین نقشه ها میپردازد

Farming:

در این سبک باید هدف اصلی را حفط تمامی منابع ( طلا، اکسیر و الکسیر سیاه ) و فدا کردن بیس اصلی (Town Hall) برای اینکه حمله کننده سریع بیس را زده و شما 12 ساعت به حالت شیلد بروید.

Trophy:

این سبک Clash ، سبکی دفاعی می باشد که شما Town Hall را در وسط قرار می دهید و دور تاور محافظتی که دشمنان خود نتوانند به آن دسترسی داشته باشند این روش معمولاً برای از دست ندادن کاپ استفاده می شود.

War:

این نوع سبک فقط برای Clan War یا جنگ های قبیله ای استفاده می شود. در این سبک شما طوری باید زمین خود را بچینید که دشمن نتواند ستاره ای را بگیرد یا ستاره بسیار کمی دریافت کند، در این سبک مخزن ها بیرون قرار می گیرند.

Hybrid:

ترکیبی یا پیوند سبک Farming و Defence یا همان (Trophy) که هم با دفاع از کاپ و منابع استفاده می شود.

داستان بازی به نقل از ویکی پدیا:

در این بازی Clash Of Clans شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندۀ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلۀ شما دارد. برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازندۀ اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیش‌رفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازندۀ اکسیر را پیش‌رفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیش‌رفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازندۀ طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی کلش آو کلنز دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت. اکسیر سیاه ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکهٔ کمان‌دار و همچنین شارژ کردن برج جهنمی استفاده می‌شود.

 

شما نیز اگر از استراتژی خاصی در بازی کلش استفاده میکنید از طریق نظرات سایت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

برترین استراتژی چیدمان در نقشه بازی کلش آو کلنز Clash Of Clans

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">