با این برنامه قابلیت دوست داشتنی iOS با نام iMessage را به اندروید بیاورید! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با این برنامه قابلیت دوست داشتنی iOS با نام iMessage را به اندروید بیاورید!

۹۴/۰۵/۰۱
۱

فروشگاه نرم افزاری اپل با نام اپ‌استور، اپل Pay، تاچ آی‌دی و سایر قابلیت‌های مشابه را فراموش کنید. بهترین قابلیت iOS اپلیکشین iMessage است که یکی از بهترین‌هاست و این امکان را به کاربران خود می‌دهد که بتوانند از طریق گوشی، تبلت و حتی مک‌بوک اقدام به ارسال پیامک کنند و تمام مکالمات در تمام دستگاه‌ها نیز نمایش داده می‌شود اما حال وقت آن فرا رسیده که چنین قابلیتی را بر روی اندروید با کمک Pushbullet تجربه کنید.

landscape-1436968546-pushbullet

Pushbullet ابتدا به عنوان برنامه‌ای شروع به کار کرد که از طریق آن کاربران می‌توانستند یک فایل را به صورت سریع از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهند و البته این امکان بین دستگاه‌های مختلف میسر بود و کاربران قادر بودند تا فایلی را از گوشی به کامپیوتر و یا از تبلت به گوشی ارسال کنند که این ویژگی آن را به یکی از اپلیکیشن‌های ضروری بر روی هر دستگاهی تبدیل می‌کرد. سپس Pushbullet یک به‌روز رسانی را دریافت کرد که از طریق آن قابلیت‌های پیام‌رسانی را نیز در خود دید و اکنون این ویژگی‌ها در دسترس تمام کاربران اندروید قرار دارد.

Pushbullet اکنون می‌تواند تمام SMSهای شما را بین کامپیوتر و هر دستگاهی که این اپلیکیشن را بر روی آن نصب کرده‌اید همگام کند و این بدین معناست که می‌توانید از آن در کامپیوتر ویندوزی خود و یا بر روی مرورگر کروم و فایرفاکس استفاده کنید و از طریق آن در کامپیوتر یک پیامک بنویسید و به فردی ارسال کنید و بعد از آن زمانی که به گوشی خود نگاه کنید پیام ارسال شده از طریق کامپیوتر در گوشی نیز قابل مشاهده خواهد بود و البته اتفاق مشابهی در زمان استفاده از تبلت نیز خواهد افتاد و این همان قابلیتی است که iMessage دارد و دیگر نیازی به آی‌فون نیست.

البته برخی محدودیت‌ها نیز در استفاده از اپلیکیشن Pushbullet وجود دارد که چندان جالب نیستند. برای مثال تمام دستگاه‌ها باید برای برقراری ارتباط با یکدیگر به اینترنت متصل باشند و برای مثال زمانی که می‌خواهید از طریق کامپیوتر یک پیامک ارسال کنید و گوشی شما خاموش باشد و یا به اینترنت متصل نباشید قادر نخواهید بود تا پیام خود را ارسال کنید. اما با این اوصاف اپلیکیشن Pushbullet یکی از بهترین قابلیت‌های iOS را برای کاربران اندروید به ارمغان آورده است و اگر شما نیز چند دستگاه مختلف دارید می‌توانید از طریق تمام آن‌ها اقدام به ارسال پیامک کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

لینک دانلود از گوگل پلی

 

آموزش آسان‌ترین روش دانلود از گوگل‌پلی با کامپیوتر

با این برنامه قابلیت دوست داشتنی iOS با نام iMessage را به اندروید بیاورید!

نظرات (۱)

سلام
یکی از بهترین های بلاگ هستید :)
همیشه موفق باشید
کیفیت وبلاگتون خیلی بالاست
۴ مرداد ۹۴، ۱۳:۳۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
ممنون
بازم به ما سر بزنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">