جایگزین مناسب اپلیکیشن تلگرام چیست ؟ :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

جایگزین مناسب اپلیکیشن تلگرام چیست ؟

۹۴/۰۵/۰۶
۰

signal-feat

رعایت حریم خصوصی در مکاتبات و مکالمات یکی از اصلی‌ترین نیاز کاربران موبایل‌های هوشمند است چرا که پیام‌ها و مکالمات ما بر روی شبکه‌های تلفن همراه امن نیستند. یکی از دلایل آن اهمیت اطلاعات شخصی ما برای دولت‌ها٬ اشخاص خرابکار و یا هکرها است که لزوما فرآیند این کار نیز عملیات پیچیده و پرهزینه ای نیست.

به طور قطع خود شما تا به امروز از برخی برنامه‌های ارتباطی رمزنگاری شده استفاده کرده‌اید ولی متاسفانه برخی دولت‌ها همواره سعی به جلوگیری از ارتباطات آزاد و مطمئن را داشته‌اند. به عنوان مثال در هفته‌های اخیر کاربران گوشی‌ها هوشمند با مشکل برقراری ارتباط در برنامه Viber و Telegram روبرو شده‌اند. از این رو ما بر آن شدیم تا برنامه دیگری که ارتباطات صوتی و نوشتاری شما را رمزنگاری می‌کند را معرفی کنیم. این برنامه Signal نام دارد که به راحتی می‌توانید آن را از App Store برای دستگاهای iOS دانلود کنید. نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز در دسترس است که هم اکنون تنها می‌توانید گفتگوی متنی از طریق آن انجام دهید. این اپلیکیشن که نام آن TextSecure Private Messenger است را می‌توانید از Google Play دانلود کنید.

 آسان ترین روش دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر

جایگزین مناسب اپلیکیشن تلگرام چیست ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">