تمام کشور سریلانکا توسط بالون گوگل مجهز به اینترنت بی‌سیم می‌شود! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تمام کشور سریلانکا توسط بالون گوگل مجهز به اینترنت بی‌سیم می‌شود!

۹۴/۰۵/۰۸
۱

1438206170-loon

چند وقتی است که یک طرح و ایده بزرگ از آزمایشگاه X گوگل بیرون آمده که چشم جهانیان را خیره کرده است. این ایده بلند پروازانه پوشش سراسری کره زمین به اینترنت پرسرعت و باکیفیت بی‌سیم است که قرار شده با بالون‌های اختصاصی گوگل انجام شود. مدت‌هاست که می‌شنویم گوگل در حال انجام تست‌های نهایی بر روی بالون‌های خود است و حالا گویا مراحل آزمایشی به پایان رسیده و به‌سرعت در حال نزدیک شدن به اولین مأموریت واقعی این بالون‌ها هستیم.

اما اولین نقطه‌ای از کره زمین که گوگل قصد دارد آن را با بالن‌هایش به اینترنت پرسرعت متصل کند، کشور سریلانکا خواهد بود. البته هنوز جزئیات زیادی در مورد زمان و چگونگی انجام این عملیات منتشر نشده است و تنها چیزی که هم‌اکنون می‌دانیم این است که با پرواز یکی از این بالون‌ها تمام جزیره 25332 مایل مربعی این کشور تحت پوشش اینترنت اختصاصی گوگل درخواهد آمد که احتمالا موهبت بزرگی برای ساکنان این کشور خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا گوگل برای استفاده از سرویس اینترنت خود پولی را از کاربران خواهد گرفت یا این سرویس کاملا مجانی‌ خواهد بود.

تمام کشور سریلانکا توسط بالون گوگل مجهز به اینترنت بی‌سیم می‌شود!

نظرات (۱)

koucleriomou emeil ir
چه فکری !!!
۱۲ مرداد ۹۴، ۱۶:۵۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
دقیقا ،‌ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">