نوتیفکیشن از دست رفته‌ی خود را بازگردانید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

نوتیفکیشن از دست رفته‌ی خود را بازگردانید

۹۵/۰۳/۱۹
۱
اگر این کار را انجام دادید و بعد احساس کردید چیز مهمی را نیز لابلای کل نوتیفیکیشن‌ها بسته‌اید، نگران نباشید. هنوز هم می‌توانید به آن نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشید و آن را بگردانید. در این مطلب ما به شما یاد می‌دهیم چگونه نوتیفیکیشن از دست رفته را روی دستگاه اندرویدتان بازیابی کنید. چگونه؟ با پیدا کردن هیستوری نوتیفیکیشن‌های اندروید!در ادامه با دنیاآی تی همراه باشید…

 

 

The Notification Log – جایی است که می‌توانید تمام نوتیفیکیشن‌هایی که حذف کرده‌اید را ببینید – فقط روی اندروید ۴.۳ جلی‌بین یا بالاتر قابل دسترسی است. در اینجا ما بر اساس اندروید ۵ آب نبات چوبی روش استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

بازگردانی نوتیفیکشن‌ها

  • انگشت خود را روی قسمت خالی صفحه نمایش خانه‌ی گوشی‌تان چند لحظه نگه دارید، سپس قسمت ویجت / Widget را به سمت چپ برانید تا به ویجت تنظیمات میانبر برسید.
  • دستتان را روی ویجت آن نگه دارید و بالا بیاوردی تا روی قسمت خالی صفحه نمایش ظاهر شود، سپس آن را به انتخاب خود، جایی در صفحه نمایش قرار دهید.
  • در تنظیمات میانبری که ظاهر می‌شود، پایین بیایید، تا به Notification Log برسید و روی آن بزنید.
  • یک میانبر Notification Log روی صفحه نمایش خانه‌ی دستگاهتان ظاهر می‌شود. تنها کافی است روی آن بزنید و به این ترتیب به هیستوری نوتیفیکیشن خود دسترسی خواهید داشت.

بازگردانی نوتیفیکشن‌ها

هنگامی که در قسمت Notification Log هستید، خواهید دید که نوتیفیکیشن‌های فعال به رنگ سفید، و نوتیفیکیشن‌هایی که بسته‌اید به رنگ خاکستری هستند. می‌توانید روی نوتیفیکیشن‌های خاکستری بزنید، به همان صورت که همیشه روی نوتیفیکیشن مورد نظرتان می‌روید، و بدین طریق به منبع همه نوتیفیکیشن‌هایتان دسترسی خواهید داشت.

نوتیفکیشن از دست رفته‌ی خود را بازگردانید

نظرات (۱)

بنیامین یوسفی
با درود

آقای محمد میشه یه مطلب مفصل درباره اینکه چطور میتونیم در بیاتن تبلیغات بخش کنیم را بزارین با سپاس
۲۰ خرداد ۹۵، ۰۰:۵۹
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام، چشم قرار میدم .
- - -
◀برای حمایت از ما میتونید در وبلاگ ما تبلیغات کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">