سلطان صفحه نمایش های موبایل، اکسپریا Z5 Premium را اینبار در لباسی طلایی نظاره کنید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

سلطان صفحه نمایش های موبایل، اکسپریا Z5 Premium را اینبار در لباسی طلایی نظاره کنید

۹۴/۰۶/۱۳
۰

خانواده جدید سونی، اکسپریا Z5 در نمایشگاه امسال بسیار پر رنگ و البته با قدرت ظاهر شدند. تا جایی که تمامی نظرها از منتقدین گرفته تا طرفداران ریزبین این برند را به خود جلب کرده است. این گفته ها را میتوان از حضور و نظرات طرفداران سایر برندها در مطالب اختصاصی مربوط به این سه گوشی کاملا اثبات کرد!

اما در میان این خانواده از سری Z5، اکسپریا Z5 Premium به دلیل برخورداری از اولین صفحه نمایش خیره کننده 4K در دنیا و البته رنگ بسیار جذاب کروم یا آینه ای تا به این ساعت توانسته است بیشترین محبوبیت را در بین این سه مدل به دست آورد.

اما از این ها که بگذریم، اکسپریا Z5 Premium به جز رنگ جذاب کروم که پیش از این در مطلبی جداگانه به آن پرداختیم در دو رنگ مشکی و طلایی نیز به بازار عرضه خواهد شد. رنگ طلایی را پیش از این در اکسپریا M5 نیز مشاهده کردیم اما درخشش و زیبایی این رنگ در بدنه شیشه ای اکسپریا Z5 Premium نمای دیگری به خود گرفته است که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. سنسور تشخیص اثر انگشت و مهم تر از آن حک شدن لوگوی اکسپریا در فریم فلزی کناره گوشی حسی جدید را در نظر کاربران ایجاد میکند که ما دوست داریم تک تک آن نظرات را از زبان شما کاربران عزیز سایت تخصصی اکسپریا بشنویم. پس در ادامه شما را به دیدن تصاویری زیبا از اکسپریا Z5 Premium در رنگ طلایی دعوت میکنیم. نظر شما در مورد رنگ طلایی اکسپریا Z5 Premium چیست؟

 

12345678910111213

سلطان صفحه نمایش های موبایل، اکسپریا Z5 Premium را اینبار در لباسی طلایی نظاره کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">