بسته اینترنت جدید رایتل: 3 گیگایایت روزانه و 3 گیگابایت شبانه، پانزده هزار تومان :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

بسته اینترنت جدید رایتل: 3 گیگایایت روزانه و 3 گیگابایت شبانه، پانزده هزار تومان

۹۴/۰۶/۱۵
۲

با ارایه بسته مصرفی جدید رایتل از این پس مشترکان رایتل می¬توانند با پرداخت پانزده هزار تومان از شش گیگابایت اینترنت پر سرعت رایتل استفاده کنند.

رایتل یک روز پس از وعده مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت بسته‌های اینترنت، بسته جدیدی را ارایه کرده است.

بسته مذکور که برای هر سه نوع سیم کارت اعتباری، دایمی و دیتا قابل خریداری است به مشترکین امکان استفاده از ۳ گیگابایت اینترنت به همراه۳ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف با پرداخت ۱۵ هزار تومان را فراهم می¬آورد.

گفتنی است در ماه گذشته نیز رایتل با ارایه بسته های کوتاه مدت یک روزه و سه روزه و هفت روزه خود اقدام به تکمیل سبد بسته های اینترنت خودکرده بود.

در همین راستا بسته های متنوع دیگری که پاسخگوی نیازهای مصرفی مختلف مشترکین دیتا هستند، به زودی معرفی می شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟

بسته اینترنت جدید رایتل: 3 گیگایایت روزانه و 3 گیگابایت شبانه، پانزده هزار تومان

نظرات (۲)

غلامرضا باقری جبلی

من برای خرید بسته اینترنت مشکل دارم چون سیمکارت تالیا دارم یاباید به نماینگی رایتل مراجعه کنم یااز بستکانم بخواهم برای من بسته اینترنت بخرن.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس کد خرید این بسته ***** رو کجا زدن اههههههه دو ساعت دارم دنبال خرید این بسته دروغین میگردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">