با برنامه‌ی Hush عمر باتری گوشی اندرویدتان را افزایش دهید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با برنامه‌ی Hush عمر باتری گوشی اندرویدتان را افزایش دهید

۹۴/۰۷/۲۱
۱

«لینک دانلود اضافه شد»

متاسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در گوشی‌های اندرویدی عمر باتری آن‌ها است؛ به‌این دلیل که برخی از نرم‌افزارها در پس‌زمینه‌ی گوشی اندرویدی به‌طور مداوم کار می‌کنند و باعث می‌شوند عمر باتری گوشی شما کاهش یابد. برهمین اساس به گزارش وب‌سایت Edgadget، پژوهشگران دانشگاه Purdue برای کمک به حل این مشکل یک برنامه‌ی جدید به‌نام Hush را طراحی و تولید کرده‌اند.

پژوهشگران برای افزایش طول عمر باتری در گوشی‌های هوشمند اندرویدی یک نرم‌افزار به‌نام Hush را طراحی و تولید کرده‌اند.

این برنامه با همکاری دو شرکت اینتل و یک استارت‌آپ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به‌نام Enerlytics تولید شده است. با نصب برنامه‌ی Hush روی گوشی هوشمند اندرویدی تمام برنامه‌هایی که در حالت Sleep گوشی هم در پس‌زمینه‌ی آن در حال اجرا هستند، متوقف می‌شوند. به‌طور کلی این برنامه، قادر است اپلیکیشن‌هایی که بیش‌تر استفاده می‌شوند را در اولویت قرار داده و برنامه‌هایی که باعث می‌شوند عمر باتری کاهش یابد را کم‌تر مورد استفاده قرار دهد.

به‌گفته‌ی یکی از استادان الکترونیک دانشگاه Purdue، زمانی‌که صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خاموش باشد، سخت‌افزار گوشی باید در حالت Sleep قرار گیرد و میزان مصرف انرژی در این حالت نزدیک به صفر باشد. همچنین Charlie Hu، مهندس کامپیوتر این دانشگاه معتقد است، زمانی‌که از اپلیکیشن‌های گوشی‌تان استفاده نمی‌کنید باید صفحه‌نمایش آن را خاموش کرده تا گوشی در حالت Sleep قرار گیرد. این در حالی است که در حال حاضر برنامه‌های روی گوشی اندرویدی در حالت Sleep متوقف نمی‌شوند. به‌گفته‌ی او دلیل این موضوع یک باگ نرم‌افزاری است و به‌این خاطر است که برنامه‌نویسان قادر نبودند از کدهای اندروید برای کنترل مصرف انرژی در گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند.

low-batter1y

در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌ فناوری و تلاش‌های زیادی که برای افزایش عمر باتری در گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود، برنامه‌ی Hush یک اقدام مناسب در این زمینه محسوب می‌شود.

اگر شما هم یکی از کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستید که عمر باتری‌ گوشی‌تان دوام چندانی ندارد، می‌توانید این برنامه را از طریق Google Play Store دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

 

لینک دانلود از گیت هاب

با برنامه‌ی Hush عمر باتری گوشی اندرویدتان را افزایش دهید

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لینک دانلود الآن یک ماهه که قراره بزودی اضافه بشه!!!!!!!
***** ****** ** ***** ***** ** *** ********
۲۲ مهر ۹۴، ۱۰:۰۷
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
لینک دانلود اضافه شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">