7 برنامه آفلاین و بسیار کاربردی برای اندروید که باید در گوشی‌تان داشته باشید. :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

7 برنامه آفلاین و بسیار کاربردی برای اندروید که باید در گوشی‌تان داشته باشید.

۹۳/۱۰/۱۰
۰

این همه هزینه صرف خریدن آخرین مدل‌های اسمارتفون و تبلت می‌کنیم که بتوانیم از ویژگی‌هایی که دارند استفاده نماییم. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت نصب برنامه‌ها بدون نگرانی از مصرف دیتا است، اما بسیاری از برنامه‌ها هستند که در عین حال که بسیار کاربردی و خوب هستند، نیاز به اتصال به اینترنت دارند. در مطلب زیر قرار است با چند تا از بهترین‌های اندروید که می‌شود از آنها به صورت آفلاین هم استفاده کرد، آشنا بشوید.                         

 


Here

androidpit-here

در این فهرست اسمی از گوگل مپ هم برده شده است، ولی این اپلیکیشن تنها برنامه‌ای نیست که بتوان از آن برای خدمات راهبری و نقشه استفاده کرد.

Here Beta به شما امکان می‌دهد که از راهبری آفلاین با کمک جهت یابی صوتی بهره ببرید. اینگونه است که حتی اگر به اینترنت هم متصل نباشید، دیگر راه خود را گم نخواهید کرد. در این برنامه بعلاوه امکان یافتن رستورانها و مراکز خرید و سفارشی کردن نقشه و سفرها هم وجود دارد.

این برنامه در واقع تولید باقی مانده نوکیا پس از واگذاری به مایکروسافت بوده و برای اندروید و iOS قابل دسترس است.

لینک دانلود


Trip Advisor

TripAdvisor

این برنامه برای همه کشورها و شهرها جواب می‌دهد، ولی برخی از خدماتش مثل رزرو هتل با اتصال به اینترنت ممکن می‌شود. از این برنامه می‌توانید در سفر به جاهای جدید خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید بهره ببرید.

لینک دانلود


Pocket

androidpit-pocket

ارزش پاکت را زمانی بیشتر درک می‌کنید که به جاهایی بدون اتصال به اینترنت سفر کرده‌اید. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد که تصاویر، وب سایت‌ها، مقالات و محتوای دیگر را ذخیره کرده تا بعدا بتواند به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده کند.

لینک دانلود


Offline Dictionaries

androidpit-offline-dictionary

ایجاد ارتباط زمانی که به یک کشور غیر هم زبان سفر می‌کنید بسیار اهمیت دارد.

دیکشنری‌ها هم در اینجور مواقع می‌توانند نقش ناجی را پیدا کنند. Offline Dictionaries یکی از همان ناجی‌هایی است که به دلیلی دیتابیس بسیار بزرگی که از مترادف‌ها و زبان‌ها دارد می‌تواند نقش یک همراه خوب را برایتان باز ی کند. تنها کافیست پیش از سفر زبانی را که می‌خواهید دانلود کنید و درونش قرار دهید.

لینک دانلود


Google Maps

Maps1

حواستان باشد که اگر این برنامه را دارید آپدیت نکنید، زیرا نسخه قدیمی آن به شما امکان استفاده به صورت آفلاین را می‌دهد. البته برای استفاده آفلاین از نسخه جدید هم ترفندهایی وجود دارد که صحبت از آنها در این مقاله ممکن نیست.

لینک دانلود


Wikipedia

androidpit-wikipedia

واقعا زندگی بدون ویکی پدیا ممکن نیست. این برنامه علاوه بر اینکه هر اطلاعاتی را که بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند یک همراه خوب برای سفر هم باشد. ویکی پدیای آفلاین با دیتابیس بزرگش را فراموش نکنید.

لینک دانلود


Google Translate

androidpit-google-translate

اخیرا به این برنامه فوق العاده کاربردی ویژگی آفلاین هم اضافه شده است. می‌توانید زبانهای مورد نظرتان را دانلود کرده و زمانهایی که دسترسی به نت ندارید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

لینک دانلود

 

آموزش دانلود از گوگل‌پلی با PC

7 برنامه آفلاین و بسیار کاربردی برای اندروید که باید در گوشی‌تان داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">